LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zelf procederen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
jaap

zelf procederen

Ongelezen bericht door jaap »

Lidy

"Advocaat gezocht"

Uit de krant van enige tijd geleden meende ik te hebben vernomen dat enkele zaken al voor de rechter zijn geweeest en deze zijn gewonnen. Wie kan mij de naam (en) van deze advocaten noemen?

geplaatst door jaap op 17-04-2003 om 12:57

jaap

geef u weinig kans, dit zijn allen zeer bijzondere gevallen geweest.
Daarnaast zijn meerdere gevallen ook van de han gewezen..
U kansen stijgen als u bijvoorbeeld studiefinciering heeft en daar de maandtermijnen van betaalt of minderjarig bent.
Voor de doorsnee volwassen persoon zet een dergelijke stap geen zode aan de dijk, enkel dat u een aantal duizenden euro's kwijt bent aan adocaatkosten.
Mogelijk wacht de rechter ook nog eens de uitspraak in de zaak tegen dexia ( collectief af )
Niet doen dus.
Groeten drs. Jaap van Nieuwenhuis.

Bert van Aalst

Re: zelf procederen

Ongelezen bericht door Bert van Aalst »

Dit is tenminste waar, ik wil er nog eens aan toevoegen dat u een handtekening heeft gezet voor een contract en daar kan men helaas niet zomaar vanaf komen.
Er moeten zeer gegronden redenen zijn indien uw contract nietig wordt verklaart.
Had u bijvoorbeeld een gewoon inkomen en/of kan u de maandtermijnen daarvan makkelijk betalen en/of is de restschuld goed te voldoen dan worden uw kansen onstellend veel kleiner.

jaap

Ongelezen bericht door jaap »

.

Karin

Ongelezen bericht door Karin »

Bert hoe zit dat dan als je nu wel een inkomen hebt maar toen je het contract afsloot alleen maar studiefinanciering had? Gelukkig is mijn restschuld laag (in vergelijking met andere mensen) en kan ik met behulp van een krediet mijn restschuld afbetalen.

Gesloten