LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
john

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door john »

NIET BETALEN ALLEMAAL.
Alleen waar blijft slv nou?????????????

Tamara

Ongelezen bericht door Tamara »

Heb kennis genomen van aanbod maar WEIGER TE TEKENEN Heb ook de vraag van sowieso terugsturen compleet genegeerd

Fred van der Gon Netscher

Ongelezen bericht door Fred van der Gon Netscher »

Ik ben niet op het Dexia-aanbod ingegaan. Mijn contract loopt eind mei af, ik zal ook € 5.000,- of daaromtrent aan 'restschuld' moeten betalen. Heb daar geen zin in, sterker nog, wil dat niet! Maar het alternatief is ongetwijfeld een deurwaarder die beslag op mijn inboedel komt leggen. Dan maar een lening?
Ik zie het overigens somber in. Zelfs al zou de rechter ons, 'de gedupeerden' (via Stichting Leaseverlies) op termijn in het gelijk stellen, kan Dexia, Legiolease of wie dan ook aan alle claims die dan worden ingediend tegemoet komen?! De vraag stellen is haar beantwoorden....

'Hans

Ongelezen bericht door 'Hans »

Hallo meneer Blok,mijn vrouw en ik gaan ook niet in op het dexia aanbod ,ons contract loopt deze maand af we hebben ongeveer 12000,-euro restschuld we zien wel hoe het loopt we hopen nog steeds op een wonder !en we hebben heel veel politici mail gestuurd over ons probleem hopende dat er is iets serieus van hun kant mag komen.ik las dat ze een incasso buro inschakelen als je niet betaald!ik ben benieuw voorlopig hebben nog geen cent om ze betalen.
we wensen alle gedupeerden succes.

Peter57

Ongelezen bericht door Peter57 »

Wij gaan ook zeker niet op het Dexia aanbod in.
Het enige juiste is inleg + rente terug.
Wij zijn het contract door dhr W. Rijk van SpaarSelect aangesmeerd.

Marcus

Ongelezen bericht door Marcus »

Mijn contract is al afgelopen (winstverdriedubbelaar) en heb een schuld van ca 10.000 euro. Ik ga ook niet in op het aanbod. Laat ze maar een beter aanbod doen!

naar één

Ongelezen bericht door naar één »

Daar is hij weer.

geert

Ongelezen bericht door geert »

ik teken ook niet en mijn schoonvader zeker niet.

Rene

Ongelezen bericht door Rene »

Beste Heer Blok,

Ik had drie maanden geleden in moeten gaan op het aanbod, maar heb het niet gedaan. Verder heb ik alle termijnen betaald voor de Winstverdriedubbelaar, dus het contract niet vroegtijdig beeindigd. Er rest nu een schuld van 6600 euro. Ze kunnen de pot op. Verder ben ik aangesloten bij Eegalease en Leaseverlies.

Groet

Rene

Ellen Bosdijk-Habedank

Ongelezen bericht door Ellen Bosdijk-Habedank »

Het is wel leuk niet te tekenen voor het Dexia-aanbod, mijn man en ik hebben het ook niet gedaan. De eerste rekening van Legio is al binnen 22.OOOEuro. Als je niet reageert kommt het incassobuero en dan de deurwaarder.. Mijn man was bij een advocaat deze heeft nu uitstel van betaling gevraagt aan de rechter tot de rechtszaak is ge-klaard. Of het lukt zullen we zien. groetjes van Ellen geboren in Polen

Rinaldo

Ongelezen bericht door Rinaldo »

Geachte heer Blok en alle anderen die het weten!
Wat nu? Vertel het eens! Het is vandaag 9 april 2003, de laatste dag dat je het DEXIA aanbod kunt terugsturen. Wel ingaan op het aanbod? Niet ingaan en welke consequenties loop je dan? Wat is erger: door de hond of door de kat te worden gebeten? Heb nog een jaar te gaan.

nadia

Ongelezen bericht door nadia »

Rinaldo, zie topic: vraag aan Dhr. Blok. Daar staat mijn reactie

Doet er niet toe!

Ongelezen bericht door Doet er niet toe! »

Ik ga ook niet in op welk aanbod dan ook.
Juni loopt de winstver3dubbelaar af. Bijna € 25.000,00 negatief. Is kijken hoe dat gaat lopen dan. Ik zie een komende juridische strijd met vertrouwen tegemoet. Gezien de vele leugens e.d.

Lopen ook nog andere contracten welke in 2007 respectievelijk 2009 gaan aflopen. Totaal nu op € 11.000 negatief, wat volgens de 'Legio' deskundigen nog ingelopen zou kunnen worden.

Lody

Ongelezen bericht door Lody »

Wij zijn ook niet ingegaan op het aanbod gisterenn werd ik gebeld door Dexia of ik als nog mee wil doen ze hadden de termijn waarin dat mogelijk is verlengt.
Maar we doen niet mee. ik heb ook helemaal niet gereageerd.
Mijn contract loopt in augustus af. ik hoop dat er dan meer belend is.

Mar

Ongelezen bericht door Mar »

Ook ik ga niet op hun aanbod in.Schuld staat nu op 19.000 euro, maar het contract loopt mei 2004 pas af. Ik hoop nog op betere tijden.

anthony van schijndel

Ongelezen bericht door anthony van schijndel »

ze bekijken het maar 220 euro in de maand en weet ik hoeveel schuld nou op zijn rotterdams de pleuris voor ze

EE

Ongelezen bericht door EE »

Wij zijn niet ingegaan op het aanbod en hebben het ook niet terug gestuurd, ook betalen wij niet de € 9300 restschuld. We hebben wel vanaf september 2002 al 5 aangetekende brieven weggestuurd waar niet op gereageerd is. Tevens zijn 2 belangrijke aangetekende brieven zoek geraakt bij Dexia.

mvg

leen

Ongelezen bericht door leen »

Heb niet gereageerd ,ook niet na herinnering.

Ria

Ongelezen bericht door Ria »

Ons contract loopt af in december 2003.
Wij zijn niet van plan op het aanbod van legiolease in te gaan

Gesloten