LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.

Wilco

Re: Zet hier een kort berichtje als u NIET ingaat op het "AANBOD

Ongelezen bericht door Wilco »

Ook wij reageren niet op het aanbod. In mei loopt het contract af, wachten af hoe het gaat lopen. Wij zijn wel lid geworden van de SLV en Eegalease.

Succes allemaal.

A. Kipmulder

Ongelezen bericht door A. Kipmulder »

Ook ik ga niet in op het aanbod van Dexia.
Ik wil me gaan aansluiten bij een vereniging.
Op donderdag 10 april 2003 zal ik met de Radarlijn gaan bellen over hoe en wat te moeten doen.

M.vr.gr.
A. Kipmulder

JD van den Berg

Ongelezen bericht door JD van den Berg »

Hr Blok wilt reageren op mijn vraag aan U in DEXIA aanbod.
De vraag is gesteld aan U en aan Zoekmug.

Ronald

Ongelezen bericht door Ronald »

Ik weiger op het Dexia aanbod in te gaan. Ik ben lid van Leaseverlies en Eegalease. Als je op het Dexia aanbod ingaat, moet je afstand nemen van evt. claims via deze twee stichtingen. Deze stichtingen staan juridisch zeer sterk, vooral Eegalease.
En, het aanbod is een sigaar uit eigen doos, waarvan alleen DEXIA beter wordt!

Barry

Ongelezen bericht door Barry »

Geachte heer Blok,
Ook ik ben niet ingegaan op het bod van Dexia. Mijn contract loopt pas in december af, dus ik kan 'gelukkig' nog wat info verwachten ivm de eerdere contracten.
Op het bod had ik voor 13 april moeten reageren maar dit zal niet gebeuren.
m.vr.gr
Barry
product: winstverdriedubbelaar

H.J. Evers

Ongelezen bericht door H.J. Evers »

Beste hr. Blok,
Ook wij gaan niet in op het Dexia-aanbod. Ons contract van de Winstverdriedubbelaar loopt in mei af. Als straks het eindcontract komt nemen we zeker de tip uit antwword 302 uit de meest gestelde vragen van LSV mee; dit lijkt ons wel nuttig!
Veel succes met de actie.

Baco

Ongelezen bericht door Baco »

Ook ik heb niet gereageerd op dit waardeloze aanbod. Slaat naar mijn idee helemaal nergens op. Ik heb nogal wat zaken lopen. helaas.

erik

Ongelezen bericht door erik »

Geachte heer Blok,
Ik ben niet ingegaan op de voorstellen van Dexia.
erik.

Ragrin

Ongelezen bericht door Ragrin »

Geachte heer Blok, Ik heb 2 z.g. WINSTVERDRIEDUBBELAARS lopen. Eén eindigt 26 april a.s. de ander juni 2004.
Blijkt een restschuld van ongeveer € 16000,00 te gaan ontstaan. Ik heb slechts een modaal inkomen, dus u begrijpt het wel. Ik ging NIET in op het DEXIA-AANBOD, daar dit waardeloos is en ze zo link waren de zin op te nemen dat we bij akkoord gaan afzien van juridische stappen. De GEHELE ZAAK STINKT!!!! Sloot me dus aan bij Leaseverlies en mijn vrouw die toendertijd NIET getekend heeft bij Eegalease. Het is vreemd stil rond hun aktiviteiten, maar laten we hopen dat het stilte is voor de storm, want die komt er voel ik aan. Voor een ieder sterkte toegewenst in onze rechtvaardige strijd, waarin we allen misleid zijn door de snelle jongens in 3 delige pakkken, de z.g. bankmaffia!!!!!

Eggie

Ongelezen bericht door Eggie »

Ga absoluut niet op het aanbod van Legio in!!!!!!!

will en saskia varkevisse

Ongelezen bericht door will en saskia varkevisse »

mijnheer blok .Ook mijn man en dochter tekenen niet. Ze hebben net een telefoontje van dexia gehad dat de papieren nog niet terug waren .Zij mochten met nee beantwoorden maar moesten wel onder tekenen dit doen zij niet .Ik heb een aangetekende brief gestuurd dat ik niet getekend heb bij de inschrijving. Wij zijn vals voor gelicht de man aan de telf die ons inschreef zij dat wij nooit meer als onze eigen inleg kwijt konden raken dit was 6000 gulden en is nu na 2 1/2 jaar al 12.000 euro Wij zijn ingescheven bij eega lease en en lease verlies ikben ook bezig met een advokaat via rechtsbijstand .Ik hoop dat wij het halen dat wij onze inleg kwijt zijn is daar aan toe maar de rest kunnen mijn man en dochter niet betalen marianne

gert-jan

Ongelezen bericht door gert-jan »

betalen,dacht van niet, we zullen ze wel eens laten merken
hoe sterk we zijn. eendracht maakt macht!!!!!!

Gedupeerde Ron

Ongelezen bericht door Gedupeerde Ron »

Ik had gedacht mijn spaargeld te parkeren op de Winstverdriedubbelaar. Heb echter niet gerealiseerd dat je naast je inleg ok nog zoveel kunt verliezen. Restschuld binnen 14 dagen te betalen: 2 x 12000 Euro. Restschuld betalen? Nee dus, want ik heb ze gewoonweg niet.
Had ik van te voren geweten dat het ook Verliesverdriedubbelaar kan zijn, dan had ik nooit mijn spaargeld hierop geparkeerd.

Peggy G

Ongelezen bericht door Peggy G »

Juni 2003 loopt ook mijn contract af. Maar ik reageer ook echt nergens op. Alleen is mijn vraag nu, als je niet ingaat op het aanbod, je restschuld niet gaat betalen, wat dan de gevolgen zijn.......??? Kan iemand hier een reactie op geven voor me?

nadia

Ongelezen bericht door nadia »

Hallo Peggy,

Als je niet betaald krijg je waarschijnlijk te maken met aanmaningen van Dexia en incasso bureau's, evt later met een deurwaarder. Heb je je al ergens aangemeld, bij SLV of pay-back? Dan kun je erop wijzen dat je niet betaald zolang de zaak nog bij de rechter ligt. Of ze er wat op doen is een tweede maar het is een optie.

m.v.g. Nadia

radja

Ongelezen bericht door radja »

Ga niet in op het voorstel van dexia, kontrakt vernietigd. In overleg met mijn advocaat: geen verdere betalingen plegen, want dat komt ongeloofwaardig over.

dineke

Ongelezen bericht door dineke »

Ik ga niet in op het aanbob van dexia.Mijn overeenkoomst loopt af in febuar 2004.
Op mijn overeenkomst staat dhr. in plaats van mevrouw, ik ben niet getrouwd, dat heb ik wel vermeld bij dexia maar dat is niet veranderd. Kan ik hier iets mee?

Dineke

antoon

Ongelezen bericht door antoon »

mijn verdriedubbellaar loopt 11 april af

18.000 gulden ingelegd +25780 euro schuld,

uiteraard heb ik niet getekend,
antoon

Anne

Ongelezen bericht door Anne »

Geachte heer Blok,

Ik ben ook niet ingegaan op het Dexia-aanbod. M'n zusje ook niet. Mijn ouders (met drie contracten) zitten nog in dubio. Ze zitten er 'diep' in en hebben onlangs een hardheidsclausule ontvangen. Ze weten echt niet wat ze moeten doen. Ik wil ze zo graag weer een beetje happy zien. Meneer Blok,...anybody,...help?!

Anne

Gesloten