LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 3Kozijnen Almere

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
mio64
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 nov 2010 14:46

3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door mio64 »

Heb je ervaring met 3Kozijnen uit Almere voor het plaatsen van kunststof kozijnen. Ik hoor graag je ervaringen. Wij zelf hebben nogal wat problemen gehad en nog steeds met deze firma
Laatst gewijzigd door mio64 op 08 dec 2010 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.

ruudvanegmond
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2010 11:21

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door ruudvanegmond »

Geachte, ik sta op het punt zaken te gaan doen met deze firma, welke problemen ervaren jullie ?

passie333
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 nov 2010 15:32

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door passie333 »

zelf gelukkig geen ervaringen gehad, alhoewel het was gebeurd als ze bij vrienden van ons de boel niet hadden verkloot.
Vindt het geleverde werk niet super, en ik ben niet eens super kritisch.
Ik ben zelf verder gaan zoeken en ben terecht gekomen bij een klein bedrijf in Amersfoort. Nette website, nette verkoper, rijdt niet in een dikke pooierbak. Gaf mij allemaal goed gevoel. De prijs was wel iets hoger (8%), maar deze investering is niet eentje voor korte periode. Binnen 4 dagen alles geplaatst en afgewerkt. (inclusief dakkapel) Echt een aanrader wat mij betreft.

Mocht je willen dan kan ik je de naam off topic wel geven.

mio64
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 nov 2010 14:46

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door mio64 »

Wij hebben nogal wat moeilijkheden gehad met deze firma
Laatst gewijzigd door mio64 op 08 dec 2010 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.

felicitas
Berichten: 159
Lid geworden op: 17 jun 2005 20:12

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door felicitas »

hoe kan er nu een ander merk kozijn worden geleverd? 3 kozijnen is toch WERU, nou die hebben maar 1 merk en dat is hun eigen merk, kan me niet voorstellen dat WERU andere kozijnen levert.

mio64
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 nov 2010 14:46

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door mio64 »

Kijk maar even op de website van Weru.
Laatst gewijzigd door mio64 op 08 dec 2010 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.

mio64
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 nov 2010 14:46

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door mio64 »

3Kozijnen is geen weru maar was dealer van weru. Ze zijn ook dealer van andere merken.
Laatst gewijzigd door mio64 op 08 dec 2010 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.

felicitas
Berichten: 159
Lid geworden op: 17 jun 2005 20:12

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door felicitas »

Snap niet dat op hun eigen site nog steeds weru staat. Zie nu ook andere profielen staan inderdaad vreemd dat weru dat toestaat als ze geen weru dealer meer zijn

Brilman
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 dec 2010 12:08

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door Brilman »

Wat zijn de problemen waar jullie tegenaan lopen.

Afwerking, planning, after sales?

Zitten te overwegen om zaken te doen met ze, maar ben erg benieuwd wat de exacte problemen zijn.

Alvast bedankt

Superstans
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 jan 2011 17:13

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door Superstans »

Bij ons zou alles met elkaar een week duren, het heeft 2 maanden geduurd, en nog steeds missen we een aantal onderdeeltjes. Ook eerst verkeerd bestelling vd ramen. Bellen, mailen, wachten, beloven. Ze komen om 10 uur en gaan om half 4 weer weg. Vriendelijke mensen, maar de planning van de installatie klopt niks van.

kimvanderknaap
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 jan 2011 14:59

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door kimvanderknaap »

Aan Superstans, wij zitten nu midden in deze problemen. Kunnen wij contact hebben. ben erg benieuwd wat jullie gedaan hebben om de boel af te krijgen. Ze zijn bij ons al 14 weken bezig en zou ook 1 week duren.

Superstans
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 jan 2011 17:13

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door Superstans »

@kimvanderknaap, hoe dan contact, ik vind geen email van je?

kimvanderknaap
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 jan 2011 14:59

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door kimvanderknaap »

Excuses, mijn mailadres is
Alvast dank!
Laatst gewijzigd door kimvanderknaap op 09 feb 2011 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Pearlie
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jan 2011 20:32

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door Pearlie »

Heb zelf sinds 2005 ramen en 2 deuren van WERU in mijn huis. Wanneer het in onze kennissenkring over kozijnen gaat zal ik altijd de kozijnen en deuren van WERU aanbevelen. Weru is een duitse fabrikant en staat voor kwaliteit . Gewoon toppie !!!
Kijk maar eens op hun site www.weru.nl
Daarop staan ook WERU de dealers vermeld :shock:

felicitas
Berichten: 159
Lid geworden op: 17 jun 2005 20:12

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door felicitas »

ze staan nog steeds als weru dealer op internet, dus zou ik zeggen ga de garantie bij weru nederland halen, die kunnen toch niet zomaar de handen er van af trekken.

hepi
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jan 2011 20:56

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door hepi »

Ik heb al gebeld met weru nederland maar die leveren al sinds begin vorig jaar al niet meer aan 3kozijnen. Zij leveren dus kozijnen van andere merken en naar je garantie kun je fluiten denk ik. Die [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] en consorten vragen bij iedereen aanbetaling en dan krijg je nooit meer je kozijnen die je heb besteld. Kennissen van mij hadden er kozijnen besteld maar hebben ze nog steeds niet gekregen. Ik had er een offerte gevraagd maar gebeld naar weru in eindhoven, die gaven mij direct het adres van een andere dealer in Bunschoten waar ik nu besteld heb.

Mijn advies; doe geen zaken met deze firma en helemaal geen aanbetaling. Kijk op http://www.weru.nl voor de melding van 3kozijnen.

Superstans
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 jan 2011 17:13

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door Superstans »

Vandaag zijn toch nog de laatste ontbrekende zaken opgelost. Dus al met al toch goed afgelopen!

tonjo
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 feb 2011 08:19

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door tonjo »

:twisted: raar dat mijn bericht niet meer op de forum staat???!!! :!: :?: :!: :?:

maar kijk uit doe geen zaken met 3 KOZIJNEN
dit kost je geld een heel veel narigheid!!!!

zoolingen
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 feb 2011 17:05

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door zoolingen »

Bij ons zijn enkele kozijnen half afgeleverd. Bellen en mailen naar 3kozijnen helpt niet, ze reageren niet.
De telefoon is nu afgesloten.
[Bericht aangepast door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

Het is gebruikers niet toegestaan om persoonlijke informatie (zoals telefoonnummers, e-mailadressen en privé-adressen) van anderen in bijdragen te vermelden.]

theolona
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 feb 2011 16:18

Re: 3Kozijnen Almere

Ongelezen bericht door theolona »

zoolingen schreef:Bij ons zijn enkele kozijnen half afgeleverd. Bellen en mailen naar 3kozijnen helpt niet, ze reageren niet.
De telefoon is nu afgesloten.
reaktie hierop van een verontrustte klant:
donderdag 24 feb. bij showroom 3Kozijnen langsgegaan ;
deur dicht , papier erop dat vanwege voorjaarsvakantie zaak gesloten is,
met tekst daaronder '' zaterdag 26 feb gesloten, ma. 28 feb. gewijzigde openingstijden. zie verder op info.''
Maar......... de showroom zag het er ontzettend leeg uit.!!!
Ik heb aanbetaling op een deur gedaan, maar de deur zelf heb ik nog niet .

Gesloten