LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aannemer

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
intan purba

aannemer

Ongelezen bericht door intan purba »

in november 2001 een aannemer uit Epe de opdracht gegven voor de verbouwing/ vergroten van de woning. volgens aannemers ovreenkomst zou dit voor een bedrag van e 67000 gerealiseerd worden binnen 80 werkbare dagen. 11 november begonnen met de verbouw daarna nog wat afgesproken over extra werk met bijkomende onkosten. Niet op papier gezet. Efin maart 2002 de werkzaamheden hadden volgens afspraak en contractueel al af moeten zijn. Ondanks veel telefoontjes en faxen weinig reactie. de bouw lag gewwoon een paar dagen/wekem stil.April 2002 kwam er af en toe iemand om wat werkzaamheden te verrichten doch de aannemer gesproken in april dat de woning uiterlijk op 1 mei 2002 af moet zijn. doch wederom zonder resultaat. Na vele discussies hebben we in mei 2002 besloten om de werkzaamheden die nog uitgevoerd dienen te worden door deze aannemer maar te laten staken en geen toegang tot de woning meer te geven. ( dit alles in overleg met onze advocaat ) Door alle ellende heen waren we genoodzaak om de werkzaamheden door een ander bedrijf te laten afmaken ( kosten e 22000 ) Reeds betaald aan de aannemer uit Epe ( 72500) dus meer dan contractueel is afgesproken.
Advocaat erbij hij was van de hele situatie op de hoogte. Wat doet hij.
Spoedopname raad van Arbitrage ( kosten ( e 5000 ) zijn eigen honorarium ( e 8500 ) Laat het tot een rechtszaak komen. Na veel heen en weer . Wij weten het ook niet meer, Laat hij het tot een schikking komen met de aannemer, op zijn verzoek moest ik maar daarvoor kiezen en tekenen voor een bijbetaling van e 25000.
Ik heb dit met achteraf pas geweten, maar waarvoor heb je een advocaat in de armen genomen ( voor juridische bijstand neem ik aan )
Hij wist hoe de situatie ervoor stond, en wat voor een rotzooi de aannemer uit Epe ervan gemaakt heeft. Hij weet dat er alleen maar eenaanneemovereenkomst is getekend voor een bedrag van e 67000. en hij weet ook dat wij al e 72500 hebben betaald. De aannemer als zowel de advocaat hebben ons letterlijk uitgekleed en met veel ellende opgezadeld. Wij zouden haast denken dat hij onder een hoedje met de advocaat van de tegenpartij heeft gespeeld. Hij was ook maar al te vaak bij hen in Zwolle.
Geachte Mensen bij Radar. Ik moest dit op advies bekend maken, want dit kan toch zo niet langer. dat wij als gewone burgers door een aannemer en je eigen zogenaamde advocaat laat behandelen.
Deze hele affaire heeft ons gezinsleven zodanig geruineerd, dat de gevolgen hiervan niet meer te overzien zijn.

In vertrouwen u hiermee van de huidige situatie op de hoogte te hebben gebracht verblijf ik,

G.M. Goossens ( George)

Gasje

Re: aannemer

Ongelezen bericht door Gasje »

Goh kat in de zak gekocht. Ga naar vereniging eigen Huis wordt lid en ze helpen je :!:

Gast

Re: aannemer

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 25 May 2004 19:19 door Gasje

--------------------------------------------------------------------------------

Goh kat in de zak gekocht.
Gasje, P L € P!

Ga toch je videobandje van sesamstraat afkijken en je spelletje mens erger je niet opruimen!
Dat is toch het enige wat er uit jouw toetsenbord komt als je ergens op reageert.

Je verziekt alle topics met je gewalg!

Gesloten