Wie heeft ervaring met de installatiebedrijf Al Gas uit Rijswijk (Zuid Holland)? Contract dat niet nageleefd wordt bv 24-uurs service, storingen zouden binnen 24 uur verholpen worden. Nadat gaan we een service contract afgesloten hebben, gingen ze de voorwaarden van het contract wijzigen. Ze hebben opeens geen 24-uur storingsdienst meer.
Het duurt heel lang voordat storingen verholpen worden, we hebben ook de indruk dat ze niet weten waar ze aan de onderdelen moeten komen. Zij kunnen nooit aangeven wanneer onderdelen geleverd worden, terwijl als we de leverancier zelf bellen dan zijn die onderdelen binnen 1 dag geleverd.
Als je storingen meldt, dan zeggen ze dat je wordt teruggebeld, vervolgens hoor je niets meer.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Al Gas uit Rijswijk
Re: Al Gas uit Rijswijk
Beste Elsa,
als iemand nu schrijft "wat een prachtig bedrijf" blijf je dan nog steeds klant bij ze?
Nee toch? na zo'n slechte service wil je toch alleen maar een ander.
Zoek een andere installateur die bij jou in de regio zit en wel verstand heeft van het type ketel wat jij hebt.
Daar heb je meer aan dan ergeren aan het feit dat hun niet komen opdagen bij een storing.
als iemand nu schrijft "wat een prachtig bedrijf" blijf je dan nog steeds klant bij ze?
Nee toch? na zo'n slechte service wil je toch alleen maar een ander.
Zoek een andere installateur die bij jou in de regio zit en wel verstand heeft van het type ketel wat jij hebt.
Daar heb je meer aan dan ergeren aan het feit dat hun niet komen opdagen bij een storing.