In 2005 heb ik een onderhoudscontract afgesloten voor mijn CV installatie. Na 2 jaarlijkse onderhoudsbeurten heb ik deze winter een niet goed werkende CV installatie blijkt het telefoonnummer van Altijd Geholpen niet te werken terwijl de website wel toegangelijk is www.altijdgehopen.nl....
Iets verder zoeken met google blijkt Laagwater Installatietechniek begin 2007 failliet verklaard te zijn, maar ik heb hier als klant nooit bericht over gekregen.... Zou de informatievoorziening naar klanten niet een rol van een curator / bewindsvoerder moeten zijn, zeker t.a.v. een CV apparaat...
ALTIJD GEHOLPEN: LEKKER DAN EEN KOUD HUIS AAN HET BEGIN VAN DE WINTER.... ZIJN ER NOG MEER ONWETENDE SLACHTOFFERS ???
Zou ik de schade door achterstallig onderhoud aan mijn CV kunnen claimen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Altijd geholpen contract - Laagwater Installatietechniek ???
-
Re: Altijd geholpen contract - Laagwater Installatietechniek ???
Ten eerste lijkt het me stug dat je nu al schade hebt door achterstallig onderhoud. Vorig jaar is er toch nog wel onderhoud gepleegd?
Het lijkt me eigenlijk ook niet de taak van een curator om alle klanten persoonlijk in kennis te stellen. Een faillisement wordt daarom altijd gepubliceerd.
Zoek een ander bedrijjf om je cv te onderhouden en je probleem is weg.
Zo erg slachtoffer kan ik je nu ook weer niet vinden.
Het lijkt me eigenlijk ook niet de taak van een curator om alle klanten persoonlijk in kennis te stellen. Een faillisement wordt daarom altijd gepubliceerd.
Zoek een ander bedrijjf om je cv te onderhouden en je probleem is weg.
Zo erg slachtoffer kan ik je nu ook weer niet vinden.
-
Re: Altijd geholpen contract - Laagwater Installatietechniek ???
Hi bedankt voor je begrip....???....zeker zelf nooit meegemaakt om in de kou te zitten en te denken een 24 uurs support contract te hebben.....
Hou je van al jouw dienstverleners wel bij of ze failliet zijn gegaan..? Ik pluis zelf namelijk niet de Staatscourant af met faillesementsmededelingen. By the way hun website hangt nog steeds in de lucht alsof ze nog bestaan. Je kan zelf aanloggen als klant...?
Gegroet,
Hou je van al jouw dienstverleners wel bij of ze failliet zijn gegaan..? Ik pluis zelf namelijk niet de Staatscourant af met faillesementsmededelingen. By the way hun website hangt nog steeds in de lucht alsof ze nog bestaan. Je kan zelf aanloggen als klant...?
Gegroet,