Toen begon de ellende, pomp kapot een paar maanden later
in de zomer gaat de kachel opeens aan in huis werd het geloof ik wel
35 graden; oorzaak: defecte driewegklep, daarna weer allerlei storingen
zoals een op hol geslagen waterdruksensor en elke keer weer een monteur die je moet betalen (onderdelen niet, dit was garantie).
Het ging even goed, toen begon hij te lekken; oorzaak: warmtewisselaar kapot. Gezellig, weer een monteur! Toen begon het warme water te verlopen ik bedoel: het water werd net niet steenkoud en een paar seconden later weer bloedheet heel irritant, gevolg: opnieuw een monteur.
Ik weet niet wat hij allemaal heeft gedaan maar hij heeft zelfs Atag nog gebeld want hij kwam er ook niet helemaal uit. Met dat warm water is het voor 90% goeggekomen, maar twee weken na het bezoek van de monteur slaat opeens om half vijf 's ochtends de kachel aan en begint onwijs te piepen. Wij gauw de kachel uitgezet en weg was de keiharde piep; m'n man gaat vervolgens douchen en zegt nog tegen mij: bel straks maar weer eens een monteur. Mijn man kreeg tijdens het douchen opeens nog alleen maar koud water. Hij ging maar even op zolder kijken, maar toen was het al te laat. De ketel stond al in de fik. Gevolg: gedeelte van de zolder en het dak afgebrand. Hoe kan dat nou!?! Altijd in onderhoud en dan dit!