LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aub topic verwijderen

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
apster
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jun 2017 12:10

aub topic verwijderen

Ongelezen bericht door apster »

aub topic verwijderen
Laatst gewijzigd door apster op 06 jul 2017 17:25, 2 keer totaal gewijzigd.

BL2
Berichten: 4844
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: aub topic verwijderen

Ongelezen bericht door BL2 »

apster schreef:We zouden graag onze ervaring met Nederland Veilig Wonen bv te Dordrecht (nlvw.nl) met jullie willen delen.

Dit bedrijf zijn in de basis dakdekkers, maar geven aan ook o.a. rookkanalen en schilderwerk te doen. Omdat wij dak, rookkanaal en schilderwerk nodig hadden, leek het ideaal om alles door 1 bedrijf te laten doen. Er kwam vervolgens ook nog een voordelige offerte en alles zag er goed uit. Meerdere malen gevraagd of door de huidige koof een nieuw rookkanaal kon, dit was geen probleem. Ook het schilderwerk dat in slechte staat was, zou geen enkel probleem zijn. En alle werkzaamheden zouden naar verwachting in 3-4 dagen wel klaar zijn.

Vervolgens bleek eerst het rookkanaal toch niet meer te kunnen, zonder toch de koof af te breken tegen flinke meerkosten. Vervolgens maar afgesproken om dit niet meer te doen.
Dit kan gebeuren, maar alle andere dingen die erna zijn gebeurt zouden niet moeten kunnen gebeuren.
- Dak moest deels opnieuw, omdat de dakdekker de kantstroken amper onder de pannen heeft gelegd. Op deze manier krijg je alsnog lekkage bij veel water en wind. Nadat we dit zelf hadden opgemerkt is dit later alsnog gedaan.
- Onfatsoenlijke medewerkers: In de steeg tegen de muur van de buurman plassen voor het oog van kinderen, terwijl we gewoon wc hebben. Ook maken ze enorme bende, die ze niet echt opruimen. Gasbranders dagenlang op dak laten staan en al die tijd ook al het afval op dak van de buren. Verfzooi in vijver gooien.

En met het schilderwerk ging het helemaal mis. Vuil in de verf geschuurd en daarna eroverheen geverfd, wat nooit meer glad wordt. Druipers overal, buitenmuren & vlonder & regenpijp onder verf gesmeerd, terwijl sommige delen compleet verder overgeslagen. Nadat wij aangaven hier absoluut niet mee akkoord te gaan en hier niet voor gingen betalen, kwam er uiteindelijk een bevriende schilder van hun om alles op te lossen. Een maand later en met flink hebben moeten bij betalen, is uiteindelijk alles nu acceptabel.

Er zijn uiteindelijk nooit excuses gekomen voor al het prutswerk en ongemak wat ze geleverd hebben, we hebben extra moeten betalen en nadat de werkzaamheden eindelijk klaar waren om 22:30, werden we de volgende ochtend al gebeld waar hun geld bleef.

Samenvatting: Onfatsoenlijk en onzorgvuldig bedrijf dat hun vak niet begrijpt. Als het even kan, raad ik u aan om een ander bedrijf te gebruiken voor uw werkzaamheden.

Een dakdekkers bedrijf dat ook schilderwerk doet, bij mij gaan na deze zin al de alarmbellen af. En dan ook nog met een gunstige (lees: goedkope) offerte.
Of je bent een professional in de ene tak van werkzaamheden, of in de andere, of in geen van beide.........
Maar plassen tegen een muur in een steegje kan natuurlijk echt niet !

kotek
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jul 2017 16:36

Re: aub topic verwijderen

Ongelezen bericht door kotek »

Dakdekkers van het bedrijf Nederland Veilig Wonen hebben mijn dak gerepareerd in juni 2017 vanwege de lekkage. In juli heb ik een weer lekkage gekregen - ze vinden dat de verrichte werkzaamheden vallen niet onder de "garantie". Ze dreigen met de facturatie voor voorrijkosten (2 keer geweest voor een garantie afspraak : 1 keer om 18 uur omdat ze waren te druk overdag dus niet kunnen nakomen van eerder geplande afspraak om 10 uur 's ochtends en de dakdekker wilde de nodige reparatie (vervangen van de regenpijn en aansluiten met de dakgoot) niet meer uitvoeren omdat te laat was en hij wilde naar huis; 2de afspraak (de dag daarna dat de dakdekker is geweest) een nieuwe aannemer gekomen: hij wilde helemaal niet horen over de afspraak van gisteren dus weggereden. Ik zit momenteel met een dak die kapot is en voor welke heb ik 3000 euro betaald maand geleden en met de lekkage (als het regent dan regent bij mij in de keuken ook). Dus een mooi (niet opgelost) zak.
Enige advies?
Ik heb een brief geschreven naar ze en ze hebben me gebeld maar nog niet uitgekomen - de dreigementen voor voorrijkosten facturatie zijn uitgekomen van dit gesprek. Ze kunnen binnen 2 weken reageren. Ik hoop dat het minder gaat regenen.
Morgen Juridisch Loket. Ik hoop echt dat het niet naar de rechter moet maar de medewerking is er niet.

F.Fuchs
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 aug 2017 13:23

Re: aub topic verwijderen

Ongelezen bericht door F.Fuchs »

Dakdekkers van dit bedrijf hebben zich onlangs aan mijn 84-jarige vader opgedrongen. Het verzoek was om de dakgoot schoon te maken, maar de medewerkers kregen mijn vader zo ver om een aantal reparaties aan zijn dak te laten verrichten. Drie uur later kreeg mijn vader een rekening van € 2.400,00 voorgeschoteld. De werkzaamheden op de bon zijn nauwelijks gespecificeerd en voor zover dat het geval is, staat het gefactureerde bedrag in geen verhouding tot de uitgevoerde werkzaamheden.
Mijn vader kreeg wel € 400,00 korting bij contante betaling... In figuurlijke zin voelde mijn vader wel nattigheid, maar hij besloot toch te betalen. Hij naar de bank, terwijl de heren dakdekkers op hem wachtten. In de contsrenatie was hij zijn pincode vergeten, dus moest hij onverrichter zaken terug naar huis om hem op te halen. Vervolgens kreeg hij van de dakdekkers een lift naar de bank...
Mijn vader heeft alles ondertekend, dus ik kan weinig meer doen. Ik heb een aangetekende brief naar het bedrijf gestuurd met het verzoek om een gespecificeerde rekening, maar niet gekregen. Een telefoontje naar de directeur van het bedrijf mondde uit in een scheldpartij.
Kortom, ik zou mij drie keer bedenken voor ik met dit bedrijf in zee zou gaan. Wees gewaarschuwd!

TamaraB
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 sep 2017 09:39

Re: aub topic verwijderen

Ongelezen bericht door TamaraB »

Hallo, ik heb in augustus mensen van Veilig Wonen Nederland over de vloer gehad voor een offerte voor het schilderen van de boeiboorden van de dakgoten. Het was een prima offerte en ik heb een overeenkomst getekend, maar op de afgesproken datum zijn ze niet op komen dagen. Ik heb een paar keer gebeld en toen kwam er iemand. Het was een jonge jongen die even moest schuren, maar hij heeft nooit geverfd. Ik heb naar kantoor gebeld dat hij geen echte schilder is en dat ik wilde dat ze twee dagen later het werk zouden afmaken. Dat werd beloofd, maar is nooit gebeurd. Ik heb ze een aangetekende brief met een ingebrekestelling gestuurd, maar niets meer gehoord. Ik heb gelukkig nog niets betaald en dat ga ik ook zeker niet doen.
Ga nooit met ze in zee! Ik heb er spijt van dat ik het bedrijf niet eerst gegoogeld heb.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: aub topic verwijderen

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

TamaraB schreef:Hallo, ik heb in augustus mensen van Veilig Wonen Nederland over de vloer gehad voor een offerte voor het schilderen van de boeiboorden van de dakgoten. Het was een prima offerte en ik heb een overeenkomst getekend, maar op de afgesproken datum zijn ze niet op komen dagen. Ik heb een paar keer gebeld en toen kwam er iemand. Het was een jonge jongen die even moest schuren, maar hij heeft nooit geverfd. Ik heb naar kantoor gebeld dat hij geen echte schilder is en dat ik wilde dat ze twee dagen later het werk zouden afmaken. Dat werd beloofd, maar is nooit gebeurd. Ik heb ze een aangetekende brief met een ingebrekestelling gestuurd, maar niets meer gehoord. Ik heb gelukkig nog niets betaald en dat ga ik ook zeker niet doen.
Ga nooit met ze in zee! Ik heb er spijt van dat ik het bedrijf niet eerst gegoogeld heb.
In elk geval goed om andere mensen te waarschuwen.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: aub topic verwijderen

Ongelezen bericht door Brahms »

apster schreef:We zouden graag onze ervaring met Nederland Veilig Wonen bv te Dordrecht (nlvw.nl) met jullie willen delen.

Dit bedrijf zijn in de basis dakdekkers, maar geven aan ook o.a. rookkanalen en schilderwerk te doen. Omdat wij dak, rookkanaal en schilderwerk nodig hadden, leek het ideaal om alles door 1 bedrijf te laten doen. Er kwam vervolgens ook nog een voordelige offerte en alles zag er goed uit. Meerdere malen gevraagd of door de huidige koof een nieuw rookkanaal kon, dit was geen probleem. Ook het schilderwerk dat in slechte staat was, zou geen enkel probleem zijn. En alle werkzaamheden zouden naar verwachting in 3-4 dagen wel klaar zijn.

Vervolgens bleek eerst het rookkanaal toch niet meer te kunnen, zonder toch de koof af te breken tegen flinke meerkosten. Vervolgens maar afgesproken om dit niet meer te doen.
Dit kan gebeuren, maar alle andere dingen die erna zijn gebeurt zouden niet moeten kunnen gebeuren.
- Dak moest deels opnieuw, omdat de dakdekker de kantstroken amper onder de pannen heeft gelegd. Op deze manier krijg je alsnog lekkage bij veel water en wind. Nadat we dit zelf hadden opgemerkt is dit later alsnog gedaan.
- Onfatsoenlijke medewerkers: In de steeg tegen de muur van de buurman plassen voor het oog van kinderen, terwijl we gewoon wc hebben. Ook maken ze enorme bende, die ze niet echt opruimen. Gasbranders dagenlang op dak laten staan en al die tijd ook al het afval op dak van de buren. Verfzooi in vijver gooien.

En met het schilderwerk ging het helemaal mis. Vuil in de verf geschuurd en daarna eroverheen geverfd, wat nooit meer glad wordt. Druipers overal, buitenmuren & vlonder & regenpijp onder verf gesmeerd, terwijl sommige delen compleet verder overgeslagen. Nadat wij aangaven hier absoluut niet mee akkoord te gaan en hier niet voor gingen betalen, kwam er uiteindelijk een bevriende schilder van hun om alles op te lossen. Een maand later en met flink hebben moeten bij betalen, is uiteindelijk alles nu acceptabel.

Er zijn uiteindelijk nooit excuses gekomen voor al het prutswerk en ongemak wat ze geleverd hebben, we hebben extra moeten betalen en nadat de werkzaamheden eindelijk klaar waren om 22:30, werden we de volgende ochtend al gebeld waar hun geld bleef.

Samenvatting: Onfatsoenlijk en onzorgvuldig bedrijf dat hun vak niet begrijpt. Als het even kan, raad ik u aan om een ander bedrijf te gebruiken voor uw werkzaamheden.
Bent u weer vrienden geworden met dit bedrijf, want zo erg blij was je niet met het resultaat.
Topic laten staan aub, immers er zijn meer bijdrages van anderen ook geplaatst !

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: aub topic verwijderen

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Dit gebeurt elke keer bij dit soort topics. Ook in het recente topic over Woningverbetering Nederland. Er wordt mogelijk druk uitgeoefend op de topicstarters door de bekritiseerde "bedrijven".

Moiseule58

Re: aub topic verwijderen

Ongelezen bericht door Moiseule58 »

[quote
Laatst gewijzigd door Moiseule58 op 25 sep 2017 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: aub topic verwijderen

Ongelezen bericht door Brahms »

Daarom moeten dit soort topics, waarbij door Quote alle tekst nog aanwezig is, NIET verwijderd worden.
Het is toch vreemd dat een topicstarter met een serieus probleem onder druk wordt gezet, en dat indirect Radar daar ook voor zwicht.
Is een probleem echt opgelost, vermeld dit dan in het topic door Topicstarter, dan kan iedereen zien dat het probleem ook echt de wereld uit is.
Verwijderen heeft meer te maken met Struisvogel politiek, wat je niet ziet, is er niet.

marnix
Berichten: 814
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:30

Re: aub topic verwijderen

Ongelezen bericht door marnix »

edit, niet ter zakendoend

Moneyman
Berichten: 30152
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: aub topic verwijderen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Moiseule58 schreef:
Bob Schurkjens schreef:Dit gebeurt elke keer bij dit soort topics. Ook in het recente topic over Woningverbetering Nederland. Er wordt mogelijk druk uitgeoefend op de topicstarters door de bekritiseerde "bedrijven".
Vorig jaar heb ik ook een topic geopend en sindsdien is er ook op mij veel druk uitgeoefend om alles te verwijderen, of om te vermelden "dat alles opgelost is". (Wat uiteraard niet het geval was.) Er werd beweerd dat het allemaal leugens waren, terwijl ik alles schriftelijk kan onderbouwen. Helaas werkt dat zo, dat je een advocaat op je nek kunt krijgen als je hier een topic opent.
Op zich is dat natuurlijk niet verkeerd. Als het Andes zou zijn, zou je helemaal verzuipen in onterechte topics.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: aub topic verwijderen

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Moiseule58 schreef:
Bob Schurkjens schreef:Dit gebeurt elke keer bij dit soort topics. Ook in het recente topic over Woningverbetering Nederland. Er wordt mogelijk druk uitgeoefend op de topicstarters door de bekritiseerde "bedrijven".
Vorig jaar heb ik ook een topic geopend en sindsdien is er ook op mij veel druk uitgeoefend om alles te verwijderen, of om te vermelden "dat alles opgelost is". (Wat uiteraard niet het geval was.) Er werd beweerd dat het allemaal leugens waren, terwijl ik alles schriftelijk kan onderbouwen. Helaas werkt dat zo, dat je een advocaat op je nek kunt krijgen als je hier een topic opent.
Druk of geen druk, als je gewoon de waarheid verkondigt en deze kan onderbouwen kunnen die advocaten de boom in. Het is niet verboden om eerlijke waarheidsgetrouew ervaringen te delen.

Moiseule58

Re: aub topic verwijderen

Ongelezen bericht door Moiseule58 »

[quote
Laatst gewijzigd door Moiseule58 op 25 sep 2017 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Nijogeth
Berichten: 10009
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: aub topic verwijderen

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Dat houdt dus in: verwijderen en vervolgens terugzetten.

witte angora
Berichten: 30843
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: aub topic verwijderen

Ongelezen bericht door witte angora »

Moiseule58 schreef:Het verwijderen van het topic werd in mijn geval door de tegenpartij ingezet als dwangmiddel om de door de rechter aan mij toegekende dwangsom en de opgelopen deurwaarderskosten te betalen. Kort samengevat: de tegenpartij zou mij alleen betalen als ik het topic zou verwijderen. Dit gebeurt waarschijnlijk bij meer topicstarters. En die kiezen dan eieren voor hun geld.
Dus dat betekent dat de andere partij een vonnis doodleuk naast zich neerlegt?

Moiseule58

Re: aub topic verwijderen

Ongelezen bericht door Moiseule58 »

[quote
Laatst gewijzigd door Moiseule58 op 25 sep 2017 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: aub topic verwijderen

Ongelezen bericht door Brahms »

Naast deze interresante discussie ben ik nu wel benieuwd wat de Radar Moderatie gaat doen.
Verwijderen geeft zeker aan dat Radar de kant kiest van "de tegenpartij" welke een Topicstarter onder druk (kan) zet(ten).

(4 taalfouten hersteld in tekst)
Laatst gewijzigd door Brahms op 23 sep 2017 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Moneyman
Berichten: 30152
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: aub topic verwijderen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Die vraag om verwijdering is al een paar maanden oud.

Moiseule58

Re: aub topic verwijderen

Ongelezen bericht door Moiseule58 »

!!!!!!!!!!!!!
Laatst gewijzigd door Moiseule58 op 25 sep 2017 22:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten