LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belgische aannemer

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
brabantzo

Belgische aannemer

Ongelezen bericht door brabantzo »

Wie heeft er ervaring met het Belgische bouwbedrijf Eijssen uit Overpelt

Fred en Sylvia

Re: Belgische aannemer

Ongelezen bericht door Fred en Sylvia »

Hallo, Mischien wel een late reactie, maar ook wij willen in zee gaan met de firma Eijssen. We zijn al een aantal keren er naar toe geweest en onze indruk is zeer positief. Ik weet niet of U in de tussentijd al meer te weten bent gekomen over deze firma. Zo ja, dan zouden wij dat graag van U horen.

brabantzo

Ongelezen bericht door brabantzo »

Hoi Fred en Sylvia.

Ja wij weten meer over deze aannemer.
Ik verzoek jullie dringend contact met ons op te nemen.
[email protected]

Walrus

Ongelezen bericht door Walrus »

Beste mensen wees héél voorzichtig met in zee gaan met deze aannemer.
Op andere sites bijv.Wie heeft ervaring met Eijssen. staan reakties van mensen die als je het goed bekijkt en leest spijt hebben als haren op hun hoofd.Niets dan ergernis en ellende.
Ze innen het geld van je en als het op service aankomt zijn ze niet thuis ondanks dat men 10 jaar garantie heeft.
Opleveringen die niet kloppen ,afspraken die niet worden nagekomen.
Het wemelt van de aantijgingen.
Ik kan mij moeilijk indenken dat al die mensen die hun grieven vertellen ongelijk zouden hebben.
Ene meneer Stephan van Eijssen beweert bij hoog en laag dat ze alles goed doen.
Wees voorzichtig als je afspraken maakt zet het zwart op wit en laat ze er voor tekenen.
Ik heb het niet gedaan ,ik heb ze steeds gezegd "denk er aan dat ik alleen kan betalen als mijn woning is verkocht".
Dat was goed ,geen zorgen,zo is Eijssen niet.
In het kontrakt stond NIET vermeld dat betaling zou geschieden als de huidige woning zou zijn verkocht.
Toch getekend omdat men zei en ons deed geloven dat wij geen zorgen moesten hebben hierontrent.
Al met al heeft dit grapje ons ca. 10.000,-- euro gekost omdat men door ging drukken men vond het te lang duren voordat mijn woning zou zijn verkocht.
Je hebt toch getekend ,dus betalen.
Neem maar een overbruggingshypotheek was het terwijl men wist dat ik dat NIET zou krijgen gelet op mijn inkomen.
Mooie woorden waar NIETS van terecht komt zo doet men dat dus daar.
Wees voorzichtig .Groetjes. :twisted:

jordan6223

Ongelezen bericht door jordan6223 »

Eijssen Bouw heeft een andere naam : Ze heten nu SUPERHUIS!....(hoe verzinnen ze het toch?)
Ook heb ik gezien dat ze BVBA Steiger 1 heten.

Veel mensen hier geven het advies om uit te kijken; ze hebben gelijk ...kijk uit voor dit bedrijf want zodra je je handtekening gezet hebt beginnen de problemen!

Gesloten