LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belisol Kerkrade

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
madeleine1951

Belisol Kerkrade

Ongelezen bericht door madeleine1951 »

Heb in April een bestelling gedaan bij Belisol, 3.200 euro vooruit betaald, en de inmeter kwam 5 ramen achterdeur en grote schuifpui inmeten.

Waren mij vergeten in te plannen, en toen ging mijn 6 tot 8 weken levertijd in juni in, toen kwam de bouwvakvakantie, jammer dan!!!

29 September kreeg ik telefonisch bericht we komen 1 en 2 oktoberalles bij U afwerken, resterende rekende aan monteur betalen,

Nee dus, eerst alles afmaken en dan betalen.

Moest ook zorgen voor eigen dakker die balk moest bekleden, ook dat heb ik gedaan, maar omdat Belisol de balk was vergeten te bestellen ging er een monteur een balk halen. Dakker wachten en moest hem 100 euro betalwn .

Heb Belisol gezegt dat ik dat met die 800 euro zou verrekenen, en ook de rente van 7200.00 euro.
Achterdeur te klein ingemeten, lijsten scheef afgewerk bij ramen, 2 x ruit stuk, nu in voorpui grote houten plaat.

Nu is de maat vol en ga ik andere stappen ondernemen.
Het is een Komt U TOE Firma.
:(

pitbull77

Re: Belisol Kerkrade

Ongelezen bericht door pitbull77 »

Ben super tevreden over de kwaliteit en heb zeker niet te klagen over de service heb ook mijn ramen van Belisol Kerkrade en kan alleen maar positief zijn vooral de directie maakt tijd voor je vrij indien er iets is, je bent er geen nummer maar wordt behandeld als mens. :lol:

madeleine1951

Re: Belisol Kerkrade

Ongelezen bericht door madeleine1951 »

Nou Pittbull dan ben jij een van de gelukkige die er zo van af komt.
Want zoals je ziet zijn er meer gedupeerden.

Hebben nu de tijd omdat ik rechtsbijstand heb ingeschakeld, kunnen ze klusssen bij andere afmaken, ik wacht al 7 maanden. 3 april besteld.
November werd ik gebeld dat alles aou worden geplaatst met 4 monteurs, mooi niet dus.
Zit nu met een te kleine achterdeur en een uitgebroken stutmuur, je zou het eigenlijk moeten zien je weet niet wat je ziet.
Het is een Komt U toe Firma.

Madeleine

Gesloten