LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Br. Dakkapellen

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Peter@1961

Br. Dakkapellen

Ongelezen bericht door Peter@1961 »

In aug 2009 heb ik een dakkapel laten plaatsen door bedrijf Br.Dakkapellen. Naar nu blijkt is de constructie en afwerking dusdanig dat ik met een schadepost zit van ruim 7000 euro. Ook de buren hebben een schadepost van ruim 4000 euro. Dit alles is het gevolg van verkeerde constructie van de dakkapel en verkeerd aangelegd hemelwaterafvoer waardoor het water niet op, maar onder de dakpannen wegstroomt met alle gevolgen van dien.
Het bewuste bedrijf is inmiddels failliet en heb reeds contact gehad met de curator. Zoals het er nu uitziet valt er niets meer te halen.
Zoekende op internet kwam ik in dit forum (gestart ergens in 2007) de naam van de eigenaar van Br.Dakkapellen tegen inzake een ander bedrijf wat ook in dezelfde branche actief was en in 2007 failliet ging en de nodige gedupeerden achterliet. Dit speelde zich in west brabant af.
Genoemde persoon had 1 bericht geplaatst met de mededeling dat alles goed zou komen en het een storm in een glas water was. Hem werd terstond gevraagd of hij een werknemer van dat bedrijf was. Hierop werd door deze persoon niet meer gereageerd.

Ik heb nu het vermoeden dat deze persoon in 2009 wederom een bedrijf gestart is ( nu in noord oost brabant, en nu weer failliet is en weer met gedupeerde klanten achter zich latend.

Aangezien het bedrijf niet aangesloten was bij een branche organisatie kan ik nergens garantie claimen. Zijn er mogelijk mensen in het noord-oosten van brabant die ook gedupeerd zijn door br.Dakkapellen?

Ik denk er aan om zelfs aangifte te doen bij de politie wegens oplichting, maar vraag mij af of ik hier een zaak heb omdat het maar een vermoeden betreft dat het om dezelfde persoon gaat.

Graag advies

Groeten peter

tenormin

Re: Br. Dakkapellen

Ongelezen bericht door tenormin »

Hi peter@1961, zag dat je eerste topic verdwenen was. Aangezien het een "oude zaak" betreft (qua garantie e.d.) zou ik eerst eens inlichtingen vragen wat te doen bij http://www.juridischloket.nl
Zij kunnen je wijzen op de eventueel te nemen stappen die je kunt ondernemen. Wens je veel succes, maar heb er wel een hard hoofd in, eerlijk gezegd.

Gesloten