mijn vraag is of dit normaal is.
Ik woon in zon 8 jaar in dit huis , iederjaar kwam de onderhoudmonteur langs om de cv schoon te maken . Dat was alles.
Maar begin 2007 moest ie na drie maanden terug komen voor het onderhoud en bijvullen en dat werd dus steeds sneller tot december was de cv weer leeg ,en ik zei al volgens mij is de cv kapot . Maar de monteur zei van niet ,weer bijgevult en binnen twee weken weer leeg . toen binnen een week leeg en daarna binnen drie dagen . Ik zelf heb steeds duidelijkgezegd dat ik het idee had dat het water via die slang zo de afvoer in gaat .Maar luisteren ho maar ,ondertussen ben ik zelf zo handig geworden dat ik hem zelf ook bij kan vullen .Dat moet nu zo rond de 3 uur gebeuren. Maar goed het liep zo tegen de feest dagen en eindelijk een andere monteur had het probleem gevonden <de warm water regelaar is stuk>. Ik zelf had zoiets van ok dan maken we een afspraak na de feestdagen om dat te te repareren. <ik zelf was een week weg tussen met kerst en oud en nieuw . 2 januarie kwam de monteur maar die ging dus met ongedane zaken naar huis omdat hij het niet maken kon. Weer moest ik opbellen enheb toen duidelijk zeggen dat nu de juiste monteur moest komen ,die zal dan 6 jan komen en ook deze man heeft wat geprutst aan het apparaat en gemeld dat intergas het apparaat moet vervangen en tot op heden en verschillende telefoontjes verder zit ik dus nog steeds met een kapote cv en alle ongemaken van dien . Is dit normaal ????? ga bijna twijfelen aan me zelf.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] cv ketel kapot een maand verder en nog steeds stuk
-
Re: cv ketel kapot een maand verder en nog steeds stuk
Deze gang van zaken lijkt mij inderdaad niet normaal.
Als u in een huurhuis woont en de monteur van Intergas van mening is dat de CV ketel vervangen dient te worden , dan zou ik bij de huiseigenaar ten zeerste aandringen op vervanging van de CV ketel.
De huiseigenaar dient u in staat te stellen om van een ongestoord woongenot te genieten , en daar iseen goed functionerend CV-systeem
onderdeel van.
Succes !
Als u in een huurhuis woont en de monteur van Intergas van mening is dat de CV ketel vervangen dient te worden , dan zou ik bij de huiseigenaar ten zeerste aandringen op vervanging van de CV ketel.
De huiseigenaar dient u in staat te stellen om van een ongestoord woongenot te genieten , en daar iseen goed functionerend CV-systeem
onderdeel van.
Succes !
Is het een huurhuis of eigen ketel en hoe oud?
Ik plaatste binnen 2 uren een nieuwe, soms een ander merk wegens levertijd, maar gezien de drukte zal het nu iets langer duren!
Als je ketel te oud is moet je een nieuwe kopen.
Bij huurwoningen de verhuurder vragen want je hoorde binnen 24 uur warmte te hebben.
Ik plaatste binnen 2 uren een nieuwe, soms een ander merk wegens levertijd, maar gezien de drukte zal het nu iets langer duren!
Als je ketel te oud is moet je een nieuwe kopen.
Bij huurwoningen de verhuurder vragen want je hoorde binnen 24 uur warmte te hebben.
-
Ik ben huurder van dit huis en de ketel is uit 1996 ,betaal ook een pittig huurtje . maar de woonbouw Y verwijst me naar firma k en firma k zou dus nu firma interg moeten inhuren voor deze klus en mij gevoel zeg dat is de klos ben door alle miscomminucatie tussen y en k . Ik heb ondertussen al zo vaak gebeld ,dat ik er een beetje misselijk van word en het me zoveel negavtieve energie kost . Ik was deze week vrij je kan begrijpen dat ik niet echt heb kunnen genieten van de vrijheid. volgende week moet ik weer werken , maar die woensdag ben ik vrij en zit te denken als er nog niks gebeurd om persoonelijk naar de woonbouwv y toe te gaan voor een ''gezellig bakje koffie"',Maar of dit wat oplost . ben echt mega ziek van dit ondertussen .
sinds de fusie met die twee wooningbouw verenegingen vind ik dit echt een slechte survice
sinds de fusie met die twee wooningbouw verenegingen vind ik dit echt een slechte survice
-
Je kunt ook zelf contact opnemen met intergas en hun je probleem voorleggen. Misschien kunnen zij je WBV overtuigen.
Een koude woning is niet verhuurbaar en de kosten van elektriciteit kun je claimen!
Dus dien een schade claim in want zij moeten voor tijdig herstel en een goede betrouwbare kachel zorgen!
Een schade claim naar de huurcommissie zou ook nog kunnen,
Omdat U niet zelf een andere mag inschakelen zit U in de kou.
Ik zou binnen 2 uur exclusief rijden een ketel kunnen plaatsen dus binnen 24 uur moet er een ketel leverbaar zijn.
Het mag als het huidige merk tijdelijk niet leverbaar zou zijn ook een andere zijn.
U heeft recht op wooncomfort en warmte!
Dus dien een schade claim in want zij moeten voor tijdig herstel en een goede betrouwbare kachel zorgen!
Een schade claim naar de huurcommissie zou ook nog kunnen,
Omdat U niet zelf een andere mag inschakelen zit U in de kou.
Ik zou binnen 2 uur exclusief rijden een ketel kunnen plaatsen dus binnen 24 uur moet er een ketel leverbaar zijn.
Het mag als het huidige merk tijdelijk niet leverbaar zou zijn ook een andere zijn.
U heeft recht op wooncomfort en warmte!
-
wou de mensen die hebben gereageerd bedanken voor de tips.
Ik wou dit nog even kwijt gisteren heb ik eindelijk de goede persoon aan de lijn gehad die eindelijk doorhad dat dit niet zolanger kon . die heeft een klacht ingedient en mogelijk geen huursverhoginggeregeld. maar eerst zien dan geloven. Morgen word dus eindelijk het probleem opgelost.Door het juiste bedrijf interg.Maar dat bedrijf was dus heel moeilijk te pakken te krijgen ondanks de tip. Want als je huurder bent ben je schijnbaar minderbelangrijk dan iemand die rechtstreeks een cv koopt bij dit bedrijf.
wie weet word het vervolgt , maar ik hoop het niet dit heeft echt te lang geduurd 8 weken ongemak te gek voor woorden.
Ik wou dit nog even kwijt gisteren heb ik eindelijk de goede persoon aan de lijn gehad die eindelijk doorhad dat dit niet zolanger kon . die heeft een klacht ingedient en mogelijk geen huursverhoginggeregeld. maar eerst zien dan geloven. Morgen word dus eindelijk het probleem opgelost.Door het juiste bedrijf interg.Maar dat bedrijf was dus heel moeilijk te pakken te krijgen ondanks de tip. Want als je huurder bent ben je schijnbaar minderbelangrijk dan iemand die rechtstreeks een cv koopt bij dit bedrijf.
wie weet word het vervolgt , maar ik hoop het niet dit heeft echt te lang geduurd 8 weken ongemak te gek voor woorden.