LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] cv-materiaal.nl / Installatiebedrijf R.H.Mitchell

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
skelter

cv-materiaal.nl / Installatiebedrijf R.H.Mitchell

Ongelezen bericht door skelter »

Iemand ervaring met dit bedrijf?
Ik heb radiatoren besteld en betaald (972 euro), maar dhr. Robert Mitchell lijkt verdwenen:

30 oktober: Bestelling geplaatst via cv-materiaal.nl
2 november: mail van Mitchell dat de betaling ontvangen is
6 november mail van Mitchell of hij ze zaterdag kan komen brengen
9 november (zondag): mail, "ondertekend" door zijn vrouw, zijn vader heeft gezondheidsproblemen.

Daarna nog 5 keer gemaild, de eerste twee keer kreeg ik nog een leesbevestiging, daarna niks meer. Ook regelmatig gebeld, voicemail achtergelaten, geen reactie. We zijn langs zijn flat gereden, niemand thuis.

Rare situatie, helemaal omdat hij zijn bedrijf al jaren heeft... Ik kijk het nog een paar dagen aan, dan ga ik kijken of ik aangifte kan doen.

jurgenvdk

Re: cv-materiaal.nl / Installatiebedrijf R.H.Mitchell

Ongelezen bericht door jurgenvdk »

in juli heb ik hier radiatoren besteld en betaald (dom dom dom) en nu in november heb ik ze nog niet. hij reageert niet op telefoontjes en ook niet op mail. Er is zelfs niemand thuis (het bedrijf zit in een flat). ik ga ook aangifte doen.

bedrogen?

Ongelezen bericht door bedrogen? »

Hallo,

Ook wij hebben bij Mitchell een radiator besteld en wel half juli 2008. Toen het enige tijd duurde voordat we een reactie kregen heb ik gebeld. Ik kreeg toen te horen dat het wat langer zou duren i.v.m. de bouwvakvakantie. We vonden dit wel een logisch verhaal dus dachten dat het wel goed zou komen. Op een gegeven moment duurde het toch wel erg lang. Dus weer gebeld. Toen vertelde Mitchell dat de fabriek zijn produktieproces had veranderd en dat het daardoor nog wel even kon duren. In de tussentijd heb ik ook nog een paar mails gestuurd (ook één waarin ik mijn geld terug vraag) maar daar komt helemaal geen reactie op. Ik heb Mitchell als laatste een paar weken geleden weer aan de telefoon gehad (hij is er dus nog steeds) en daar vertelde hij weer dat de fabriek achter lag met de productie i.v.m. het veranderde productieproces. Ik heb hem gezegd dat ik nu toch echt iets wilde ontvangen. Hij zei me toen dat hij die avond, hij was op klus dus kon niet in de computer, even onze bestelling zou nakijken en eventueel navraag zou doen bij de fabriek. Daarna heb ik niets meer vernomen. We hebben er lange tijd vertrouwen in gehad maar beginnen nu toch steeds meer te twijfelen aan dit bedrijf. Of we onze radiator of ons geld nog terugzien???? Ik weet het niet.

jurgenvdk

Ongelezen bericht door jurgenvdk »

tip: kijk ook een keer op http://www.internetoplichting.nl/index. ... ic=17358.0. daar staat nog meer info van mij en van skelter over de problemen met Mitchell, en ook wat we nu aan het doen zijn.

Gesloten