Ik lees dit forum door en ben nu 5 uur verder, ook ik wil graag een dakkapel laten plaatsen.
Ondertussen heb ik al 3 bladzijden vol met aannemers cq bedrijven die te traag zijn of de afspraken niet nakomen.
Zullen we nu eens een topic starten met positieve geluiden van aannemers en bedrijven die het wel goed doen.
Als een bedrijf bijvoorbeeld 100 klanten heeft en daarvan zijn er 10 niet tevreden, dan wil dat niet zeggen dat dit bedrijf niet goed functioneert, het kan ook aan de klant liggen, misschien heeft hij of zij het niet goed begrepen, of door emoties en blijdschap of enthousiasme laten mee slepen in wat allemaal kan.
Negatieve berichten maakt een bedrijf snel kapot en dat is toch niet de bedoeling dacht ik.
Natuurlijk als een bedrijf niet deugt dan verdient het ook niet om verder te gaan, maar die berichten staan hier al genoeg.
Nu wil ik graag een A4tje vol maken met prima bedrijven, zou dat kunnen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dakkapellen positieve berichten over bedrijven
Re: Dakkapellen positieve berichten over bedrijven
Oke laat ik dan beginnen met bedrijven die een goedkeuring doorstaan hebben.
Dit wil dus niet zeggen dat ze geen fouten maken, maar het grootse deel van de klanten zijn tevreden.
Beka Dakkapel Houtmolenstraat 41 7008 AP Doetinchem
BM Daktechniek Postbus 413 3840 AK Harderwijk
De Maar verbouwingen Trekvaart 51 8271 AA IJsselmuiden
J.Franken Dakkapellen Noorderbreedte 9 8081 PX Elburg
Hollandia Dakkapellen Cruquiuszoom 41 2142 EW Cruquius
Kapdak B.V. Industrieterrein Postbus 182 3240 AD Middelharnis
Knipping Prolux dakkapellen Zwaagdijk 304 1682 NS Zwaagdijk West
Niels Mons Dakkapellen b.v. De Wittenhagen 46 3843 GK Harderwijk
Vos Dakkapellen Koningin Beatrixstraat 4 8071LB Nunspeet
Wie maakt dit lijstje langer of zegt bedrijf X hoort hier niet bij want.....
Dit wil dus niet zeggen dat ze geen fouten maken, maar het grootse deel van de klanten zijn tevreden.
Beka Dakkapel Houtmolenstraat 41 7008 AP Doetinchem
BM Daktechniek Postbus 413 3840 AK Harderwijk
De Maar verbouwingen Trekvaart 51 8271 AA IJsselmuiden
J.Franken Dakkapellen Noorderbreedte 9 8081 PX Elburg
Hollandia Dakkapellen Cruquiuszoom 41 2142 EW Cruquius
Kapdak B.V. Industrieterrein Postbus 182 3240 AD Middelharnis
Knipping Prolux dakkapellen Zwaagdijk 304 1682 NS Zwaagdijk West
Niels Mons Dakkapellen b.v. De Wittenhagen 46 3843 GK Harderwijk
Vos Dakkapellen Koningin Beatrixstraat 4 8071LB Nunspeet
Wie maakt dit lijstje langer of zegt bedrijf X hoort hier niet bij want.....
hoe komt u eigenlijk aan die gegevens over tevreden klanten en ontevreden klanten???
toch niet aan genoemde bedrijven gevraagd hoop ik?
toch niet aan genoemde bedrijven gevraagd hoop ik?
ik heb van de week heel veel forums gelezen, want ik zoek ook een betrouwbare ondernemer.
Ik zeg ook niet dat deze die ik hier heb staan heel goed zijn, alleen deze kwamen mij als het meest stabiele en betrouwbaar over.
En wat mij opviel is , dat er wel heel veel mensen klagen over wat niet goed was, dat ik de bomen in het bos niet meer zag.
Het leek mij dan ook beter om bedrijven te noemen waar meer positieve dan negatieve geluiden waren en waar klanten, die al een kapel hebben laten bouwen, dat hier te vermelden.
Zo krijg je vanzelf een top 5 van bedrijven waarvan je denkt dat het daar wel goed zit.
Ik zeg ook niet dat deze die ik hier heb staan heel goed zijn, alleen deze kwamen mij als het meest stabiele en betrouwbaar over.
En wat mij opviel is , dat er wel heel veel mensen klagen over wat niet goed was, dat ik de bomen in het bos niet meer zag.
Het leek mij dan ook beter om bedrijven te noemen waar meer positieve dan negatieve geluiden waren en waar klanten, die al een kapel hebben laten bouwen, dat hier te vermelden.
Zo krijg je vanzelf een top 5 van bedrijven waarvan je denkt dat het daar wel goed zit.
herge schreef:ik heb van de week heel veel forums gelezen, want ik zoek ook een betrouwbare ondernemer.
ik ga geen paar uur lopen turven, maar ik kan me niet voorstellen dat je op dit forum bedrijven zult vinden waarvan 90 mensen zeggen dat het een goed bedrijf is en 10 mensen zeggen dat het een slecht bedrijf is
dit om verschillende redenen
mensen komen op dit forum, omdat ze hun problemen opgelost willen hebben, of omdat ze hun gram willen halen
een enkeling zal zich misschien positief op dit forum uit willen laten, maar dat wordt dan gelijk afgestraft door de vaste forumleden
ik vind een en ander dan ook volstrekt ongeloofwaardig, tenzij u uw claim over deze bedrijven kunt onderbouwen
Wat is hieraan nu ongeloofwaardig? Ik zeg toch ook niet dat deze bedrijven de juiste zijn.ruud_a schreef:een enkeling zal zich misschien positief op dit forum uit willen laten, maar dat wordt dan gelijk afgestraft door de vaste forumledenik vind een en ander dan ook volstrekt ongeloofwaardig, tenzij u uw claim over deze bedrijven kunt onderbouwen
Ik heb door lezen van diverse forums over deze bedrijven meer positieve berichten gelezen dan negative.,maar ik begrijp het al, vaste forum leden hebben liever negative berichten.
En ik claim niets, het ging mij er alleen maar om om ook eens iets positiefs neer te zetten, U vind het ongeloofwaardig, prima dat is ook een mening (al is deze ook wel een beetje negatief)