LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dakkappellen

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
sicco62
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 apr 2008 13:57

Dakkappellen

Ongelezen bericht door sicco62 »

Wie heeft ervaring met steroko kozijnen uit Groesbeek

MAXIEM

Re: Dakkappellen

Ongelezen bericht door MAXIEM »

sicco62

Als je op de eerste 10 pagina's van Google 100 hits hebt, dan gaan bij mij in elk geval alle alarmschellen rinkelen. :wink:

Maxiem.

yengeccik
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 apr 2010 14:18

Re: Dakkappellen

Ongelezen bericht door yengeccik »

Volgens mij waren die toch failliet?? Zijn ze herstart? Hmm, moet ik effe nakijken.

Dhrvos
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mar 2012 10:51

Re: Dakkappellen

Ongelezen bericht door Dhrvos »

Zeer onprofessionele club!!! Creeren verwarring over prijs om zo de prijs na akkoord omhoog bij te stellen!

Ik heb sinds november 2011 contact met dit bedrijf over een zolder verbouwing. Inmiddels 3 contactpersonen en 4 verschillende prijsopgaves, van 16.000 naar 10.000 naar 11.000 naar 14.000 hebben ze gisteren maar besloten dat ik blijkbaar te moeilijk doelwit ben en hebben ze vanuit hen het vertrouwen opgezegd, terwijl zij continue verwarrend gecommuniceerd hebben en steeds andere prijzen communiceren. Binnenhalen met een lage prijs en als je getekent hebt (voor 11.000) opeens bellen en zeggen dat de constructie toch zwaarder moet en dat de prijs 14.000 en echt niet lager wordt.

Een constructie aanpassen prima maar wat metalen balken ipv hout kost echt geen 3.000 euro!! Een verklaring waren ze dan ook niet toe bereid om die te geven.

Rest mij enkel om zo veel mogelijk mensen te waarschuwen voor dit bedrijf.
Laatst gewijzigd door Radar op 30 mar 2012 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

Gesloten