LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dakreparatie
dakreparatie
oke ik heb me volgens mij stevig laten beetnemen door schoorsteen&dakbedrijf aan de deur aangenomen en 60 minuten later zaten mijn nokvorsten in de flexim en 350 euri lichter Alhoewel ik mij kapot schaam hoe kan ik zo stom zijn ,vraag ik mij ook af of de nokvorsten in de flexim zetten veel kwaad kan voor mijn dak. Hebben ze in hun oplichterspraktijken geen schade toegebracht aan mijn dak.
Laatst gewijzigd door fred210 op 19 okt 2013 16:08, 4 keer totaal gewijzigd.
Re: dakreparatie
Kan geen kwaad en zelfs een slecht bedrijf kan in een uurtje weinig schade aanrichten.
Weinig particulieren maken zich zorgen om de bevestiging van hun (kant-) pannen.
Dit bedrijf (er zijn er meerdere) maken gebruik van dit schemergebied en de onwetendheid van potentiële klanten en verdienen zo een dik belegde boterham.
Heb meerdere bedrijven aan de deur gehad met dit kul verhaal en ze stuk voor stuk keihard in hun gezicht uitgelachen, zijn ze in no time vertrokken naar de buren (die ik net als een flink deel van de straat tijdig heb gewaarschuwd).
Weinig particulieren maken zich zorgen om de bevestiging van hun (kant-) pannen.
Dit bedrijf (er zijn er meerdere) maken gebruik van dit schemergebied en de onwetendheid van potentiële klanten en verdienen zo een dik belegde boterham.
Heb meerdere bedrijven aan de deur gehad met dit kul verhaal en ze stuk voor stuk keihard in hun gezicht uitgelachen, zijn ze in no time vertrokken naar de buren (die ik net als een flink deel van de straat tijdig heb gewaarschuwd).
Bedankt voor je reactie, geen enkele nokvorst ook niet bij mijn naaste buren hebben cement of iets dergelijks ik ben bang voor de natuurlijke ventilatie, mijn huis is uit 1995 Heb jij verstand van zaken in zoiets en zo ja weet jij hoe ik een betrouwbaar bedrijf de boel kan laten nakijken.
met vriendelijke Groet fred
met vriendelijke Groet fred
Heb er redelijk verstand van maar wees gerust je ventilatie loopt echt niet via je nokvorsten (die overigens wel vast liggen omdat ze er anders vanaf waaien).
Heb genoemde produkt is volgens mij gewoon een combinatie van een extreem kleverige kit gemengd met polystyreen bolletjes en wordt gebruikt als snelle vervanger voor cement (blijft ook lang zitten).
Ik zou het gewoon zo laten, kwaad kan het echt niet (maar iets oplossen doet het ook niet).
Heb genoemde produkt is volgens mij gewoon een combinatie van een extreem kleverige kit gemengd met polystyreen bolletjes en wordt gebruikt als snelle vervanger voor cement (blijft ook lang zitten).
Ik zou het gewoon zo laten, kwaad kan het echt niet (maar iets oplossen doet het ook niet).
-
nee je ventilatie is niet via je nokvorsten
maar via ventilatie pannen die drie dakpannen onder je nok vorst zitten
als deze niet aanwezig zijn kan je ze altijd aanlaten brengen zeer eenvoudig
maar via ventilatie pannen die drie dakpannen onder je nok vorst zitten
als deze niet aanwezig zijn kan je ze altijd aanlaten brengen zeer eenvoudig