LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ervaring Vos dakkapel
ervaring Vos dakkapel
Op zoek naar een goede leverancier voor een dakkapel heb ik op internet 6 offertes aangevraagd en ben ook op bezoek geweest bij de Ruiter en Hollandia. Ruiter heeft een mooie showroom en legt alles goed uit, maar kan ook goed rekenen. Tijdens het maken van de offerte komen er steeds kleine dingetjes bij waardoor het snel duurder wordt. Onze dakkapel van 3 meter breed, 2 kiepkantel ramen, verholen goten en een extra steunbalk voor het dak, kwam op 5700 euro. Hollandia was aanzienlijk goedkoper. Diverse Internet aanbieders kwamen gemiddeld op 4200 Euro. Uiteindelijk heb ik gekozen voor Vosdakkapellen.nl, dit bedrijf had de beste (volledige) offerte en had de algemene voorwaarden meegestuurd, die in samenwerking met consumentenbond tot stand zijn gekomen. Maar het was ook de goedkoopste aanbieder en dat vertrouwde ik niet helemaal. Toch een afspraak gemaakt om de dakkapel in te meten. De eigenaar Jurgen Vos maakte een goede indruk en vertelde dat het een klein bedrijf is met lage kosten. We hebben Vos de opdracht gegeven en ook nog een scheidingswandje laten plaatsen. Ze hebben ons geholpen met de vergunning (tekening). Het plaatsen van dakkapel en wandje ging enorm snel. Jurgen was erbij met 3 nette kerels, die erg goed op elkaar waren ingespeeld. Het opbouwen ging snel en voorspoedig. Ik had mijn vloer beschermd met een stucloper uit de bouwmarkt en dat was maar goed ook want er komt een hoop troep bij kijken. Let op ook de trap beschermen. Al met al waren wij erg tevreden, de dakkapel werd afgetimmerd en we kregen een pakketje plintjes om zelf te doen. De dakkapel ziet er mooi uit en de afwerking is goed. Wie je ook kiest, vergelijken loont want de prijsverschillen zijn erg groot. En de goedkoopste kán dus wel de beste zijn. Behalve de plaatsing van de dakkapel heb ik verder geen relatie met Vos dakkapellen.
-
Re: ervaring Vos dakkapel
Wij hebben maandag een dakkapel laten plaatsen door vosdakkapellen. Wij zijn erg tevreden. ik heb heel veel verschillende offertes aangevraagd en vos dakkapellen kwam met onze wensen het allergoedkoopste uit de bus. Ik had zoveel horror verhalen gelezen op internet dat ik mij best zorgen maakte. Ik weet zelf dat positieve recencies de doorslag kunnen geven tot beslissen en van Vos kun je helaas weinig vinden op het internet. vandaar dat ik een positieve reactie plaats.
Ze begonnen om 07:00 sochtends en waren om 14:00 al klaar. De rommel viel reuze mee en er werd echt keihard gewerkt, petje af! Wij vonden dat er een raam een beetje klemde en dat werd gisteren al meteen verholpen. Vos kraakt ook geen collega's af en dat vind ik ook zeer prettig, vanwege deze reden hebben we bij een ander bedrijf afgehaakt. Wij wonen in Amsterdam zuidoost, als iemand willen kijken of vragen heeft stel ze gerust. Wij hebben de mooiste dakkapel in de straat
Groeten,
Nathalie
Ze begonnen om 07:00 sochtends en waren om 14:00 al klaar. De rommel viel reuze mee en er werd echt keihard gewerkt, petje af! Wij vonden dat er een raam een beetje klemde en dat werd gisteren al meteen verholpen. Vos kraakt ook geen collega's af en dat vind ik ook zeer prettig, vanwege deze reden hebben we bij een ander bedrijf afgehaakt. Wij wonen in Amsterdam zuidoost, als iemand willen kijken of vragen heeft stel ze gerust. Wij hebben de mooiste dakkapel in de straat

Groeten,
Nathalie
Afgelopen 30 ,31 maart en 1 april heeft Vos dakkapellen bij ons 2 dakkapellen geplaatst en tevens een woomkamer kozijn vervangen met waterslagen/dorpels.
Waarom kozen we voor Vos Dakkapellen?
1. Eerst gezocht op internet naar verschillende zoektermen.
Zoals betrouwbare dakkapel of dakkappel leveranciers.
Daar kwam ik een referentie tegen via een website van Vara Kassa, en daar stuitte ik op de naam vos dakkapellen.
2. Dit hele verhaal gelezen, en besloten 3 bedrijven uit te nodigen waaronder Vos dakkapellen.
3. Vos Dakkapellen is langs geweest voor een offerte, en het gevoel van vertrouwde zaak was direct aanwezig.
4. Daarnaast een referentieadres gevraagd, en de dakkapel daar was zo keurig en netjes geplaatst. Daardoor direct Vos Dakkapellen gebeld met de mededeling dat zijn bedrijf de opdracht toegewezen kreeg.
De rest ging eigenlijk vanzelf.
Bouwtekeningen opgevraagd en doorgestuurd, en alles werd verder geregeld.
Datums afgesproken, en op de afgesproken data is alles geplaatst.
En wat kan ik zeggen over de plaatsing? Eigenlijk niets op aan te merken.
Alles ging zo snel en super georganiseerd. Ik ben er echt verbaasd en zeer tevreden over.
Maar ook over de kwaliteit, wat een mooie dakkapellen heb ik gekregen, daar is iedereen in mijn naaste omgeving het ook helemaal mee eens.
Vos dakkapellen is dan ook echt aan te raden voor eventuele andere klanten.
Hierbij nogmaals mijn dank voor de uitgevoerde werkzaamheden.
Waarom kozen we voor Vos Dakkapellen?
1. Eerst gezocht op internet naar verschillende zoektermen.
Zoals betrouwbare dakkapel of dakkappel leveranciers.
Daar kwam ik een referentie tegen via een website van Vara Kassa, en daar stuitte ik op de naam vos dakkapellen.
2. Dit hele verhaal gelezen, en besloten 3 bedrijven uit te nodigen waaronder Vos dakkapellen.
3. Vos Dakkapellen is langs geweest voor een offerte, en het gevoel van vertrouwde zaak was direct aanwezig.
4. Daarnaast een referentieadres gevraagd, en de dakkapel daar was zo keurig en netjes geplaatst. Daardoor direct Vos Dakkapellen gebeld met de mededeling dat zijn bedrijf de opdracht toegewezen kreeg.
De rest ging eigenlijk vanzelf.
Bouwtekeningen opgevraagd en doorgestuurd, en alles werd verder geregeld.
Datums afgesproken, en op de afgesproken data is alles geplaatst.
En wat kan ik zeggen over de plaatsing? Eigenlijk niets op aan te merken.
Alles ging zo snel en super georganiseerd. Ik ben er echt verbaasd en zeer tevreden over.
Maar ook over de kwaliteit, wat een mooie dakkapellen heb ik gekregen, daar is iedereen in mijn naaste omgeving het ook helemaal mee eens.
Vos dakkapellen is dan ook echt aan te raden voor eventuele andere klanten.
Hierbij nogmaals mijn dank voor de uitgevoerde werkzaamheden.
-
Op 27 en 28 jl. hebben wij door Vos Dakkapellen een dubbele dakkapel laten plaatsen.
Wat zijn wij blij met hoe alles gegaan is, van de snelheid (ongeloofelijk!) tot de kundigheid waarmee alles gedaan is: in één word perfect!!
Dag 1 is er om half acht (in de stromende regen!) begonnen met het maken van het gat in het oude dak en binnen een paar uur was er een muur gesloopt en werd met het naar boven hijsen van de frames begonnen. Voor we het wisten stond het geraamte van de dakkapel er en werd alles netjes afgedicht met een groot zeil. De tweede dag was het team om 7 uur bij ons en die middag om een uur of 3 was alles af!
Mijn man en ik hebben echt met verbazing gekeken hoe het team (5 man!) als een goed geoliede machine aan het werk gingen en hoe netjes alles werd achtergelaten.
We bevelen Vos Dakkapellen van harte aan. Iedereen die bij ons komt kijken is onder de indruk van het vakmanschap en de hoge mate van afwerking.
Wat zijn wij blij met hoe alles gegaan is, van de snelheid (ongeloofelijk!) tot de kundigheid waarmee alles gedaan is: in één word perfect!!
Dag 1 is er om half acht (in de stromende regen!) begonnen met het maken van het gat in het oude dak en binnen een paar uur was er een muur gesloopt en werd met het naar boven hijsen van de frames begonnen. Voor we het wisten stond het geraamte van de dakkapel er en werd alles netjes afgedicht met een groot zeil. De tweede dag was het team om 7 uur bij ons en die middag om een uur of 3 was alles af!
Mijn man en ik hebben echt met verbazing gekeken hoe het team (5 man!) als een goed geoliede machine aan het werk gingen en hoe netjes alles werd achtergelaten.
We bevelen Vos Dakkapellen van harte aan. Iedereen die bij ons komt kijken is onder de indruk van het vakmanschap en de hoge mate van afwerking.