Ik wil graag iedereen op de hoogte brengen van mijn ervaringen met J.R.S. Bouw en Aannemersbedrijf uit Huizen.
In juni 2014 heeft [persoonsgegevens verwijderd] mij een bedrag van 1500 euro genoemd voor het liften van mijn dakkapel, nieuwe dakbedekking en boeideel. Uiteraard zou ook het afwerken van eventuele schade door het liften worden opgelost.
Enkele weken later kreeg ik te horen dat de rekening 1100 euro hoger werd. Er was geen weg meer terug omdat de werkzaamheden al waren begonnen. Aangezien ik [pesoonsgegevens verwijderd] al erg lang kende heb ik hem vertrouwd.
Na een paar weken kreeg ik het verzoek om het totaalbedrag (2600 euro) te betalen aangezien hij de dakbedekking vooruit moest betalen en ook zijn personeel moest betaald worden. Wederom, omdat ik hem kende en 100% vertrouwde, heb ik het geld gegeven.
Hierna heb ik de EPDM dakbedekking op rol geleverd gekregen en daarna niets meer van [persoonsgegevens verwijderd] of JRS Bouw vernomen.
Tientallen SMS berichten, Whatsapp berichten, onbeantwoorde telefoontjes zijn de kant van [persoonsgegevens verwijderd] op gegaan en als ik al een reactie kreeg waren het loze beloften die simpelweg niet werden nagekomen.
Tot op de dag van vandaag ben ik m'n geld kwijt. Het heeft maanden geduurd voordat ik zelfs maar de sleutels van m'n huis terug heb gekregen.
De laatste belofte was dat het geld voor 21 februari op m'n rekening zou staan. Ook dit bleek weer een leugen te zijn. Gewone en aangetekende brieven worden terug gestuurd.
Ik heb de bewijzen voor wie ook problemen heeft met JRS bouw (en ik weet dat het er meerdere zijn).
Uiteraard "had ik hem niet alles moeten geven". Maar ik ken deze man al meer dan 10 jaar. Hij heeft erg veel geld verdiend door een introductie van mij bij een toenmalige klant van me. Kortom ik vertrouwde hem en dacht dat hij het vertrouwen waard was.
Bij deze dus m'n waarschuwing. Kijk uit voor je zaken doet met JRS Bouw uit Huizen. Betaal hem NOOIT maar dan ook NOOIT vooruit. Je ziet hem waarschijnlijk nooit meer terug en blijft zelf met de schade zitten.
Ik laat het er zeker niet bij zitten en hoop met o.a. dit bericht vele potentiële klanten te waarschuwen. Naar mijn persoonlijke mening ben je beter af met een andere aannemer.
Mocht je ook problemen hebben met J.R.S Bouw een Aannemersbedrijf neem dan contact met me op.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaringen met JRS Bouw
Ervaringen met JRS Bouw
Laatst gewijzigd door Radar op 24 feb 2015 15:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen en persoonsgegevens verwijderd
Reden: Ongefundeerde beweringen en persoonsgegevens verwijderd
Re: Ervaringen met JRS Bouw
ik snap niet dat er geen alarmbellen zijn gaan rinkelen!! hij moest de dakbedekking voor uitbetalen, als een bedrijf gezond is dan kunnen ze binnen 28 dagen op rekening betalen.Marcdek schreef: Na een paar weken kreeg ik het verzoek om het totaalbedrag (2600 euro) te betalen aangezien hij de dakbedekking vooruit moest betalen en ook zijn personeel moest betaald worden. Wederom, omdat ik hem kende en 100% vertrouwde, heb ik het geld gegeven.
Bij deze dus m'n waarschuwing. Kijk uit voor je zaken doet met JRS Bouw uit Huizen. Betaal hem NOOIT maar dan ook NOOIT vooruit. Je ziet hem waarschijnlijk nooit meer terug en blijft zelf met de schade zitten.
dan hoef je niet het hele bedrag vooruit betalen.
Ook al ken je iemand al 10 jaar, maar als hij het hele bedrag al vooruit wil hebben zou ik het lekker laten zitten, zeker omdat hij zijn personeel moest betalen, dan heeft hij dus geen of te weinig geld
-
Wij hebben een prefab dakopbouw laten plaatsen door een bedrijf uit Haarlem en daar hoefden we maar een kleine aanbetaling te doen en de rest van de betaling was pas bij het plaatsen. Volgens mij is dat een nette manier om te handelen en niet veel van te voren betalen.
We hebben toen een aantal offertes opgevraagd en kwamen inderdaad een paar tegen waar we grote bedragen vooraf moesten betalen een rare gewaarwording als je het mij vraagt.
Je kan de prefab bouwer hier vinden prefabwoning misschien is het wat voor jullie.
We hebben toen een aantal offertes opgevraagd en kwamen inderdaad een paar tegen waar we grote bedragen vooraf moesten betalen een rare gewaarwording als je het mij vraagt.
Je kan de prefab bouwer hier vinden prefabwoning misschien is het wat voor jullie.
Laatst gewijzigd door Radar op 26 feb 2015 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link verwijderd
Reden: Commerciële link verwijderd
Ik zou graag contact met je willen opnemen Marc
Gr dinada
Gr dinada
Die zijn inderdaad niet gaan rinkelen. Al zo'n 10 jaar kenden we elkaar en hielp ik hem en hij mij.aarie25 schreef:ik snap niet dat er geen alarmbellen zijn gaan rinkelen!! hij moest de dakbedekking voor uitbetalen, als een bedrijf gezond is dan kunnen ze binnen 28 dagen op rekening betalen.
dan hoef je niet het hele bedrag vooruit betalen.
Ook al ken je iemand al 10 jaar, maar als hij het hele bedrag al vooruit wil hebben zou ik het lekker laten zitten, zeker omdat hij zijn personeel moest betalen, dan heeft hij dus geen of te weinig geld
Mede op basis van die lange 'relatie' vertrouwde ik hem en wilde hem op deze manier helpen. Van iemand die je al zo lang "vriend" noemt verwacht je gewoon niet dat hij er met je centen vandoor gaat.
Overigens is er aangifte gedaan wegens verduistering en ik wacht nog op de uitspraak hierover. Ik hoop op strafvervolging uiteraard.
JRS Bouw is 21 april 2016 failliet verklaard. Hiermee zijn, naar het zich laat aanzien, erg veel mensen gedupeerd waaronder ik. Toch heeft de eigenaar weer een nieuw bedrijf weten te starten waaronder hij zijn praktijken lijkt door te gaan zetten.
Wees dus uiterst voorzichtig wanneer u in contact komt met HN-Bouw Huizen. KvK 66045444.
Ondanks de vele loze beloften waarin het teruggeven van mijn geld wordt beloofd heb ik tot op heden niets ontvangen. Deze beloftes staan zwart op wit.
Ik kom graag in contact met anderen die door JRS Bouw en haar directeur gedupeerd zijn om ROJU B.V. aansprakelijk te stellen en/of haar directeur op basis van bestuurlijke aansprakelijkheid.
Wees dus uiterst voorzichtig wanneer u in contact komt met HN-Bouw Huizen. KvK 66045444.
Ondanks de vele loze beloften waarin het teruggeven van mijn geld wordt beloofd heb ik tot op heden niets ontvangen. Deze beloftes staan zwart op wit.
Ik kom graag in contact met anderen die door JRS Bouw en haar directeur gedupeerd zijn om ROJU B.V. aansprakelijk te stellen en/of haar directeur op basis van bestuurlijke aansprakelijkheid.