LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaringen met Meerbouw Rotterdam?

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
lagato

ervaringen met Meerbouw Rotterdam?

Ongelezen bericht door lagato »

Hallo,

Ik vraag mij of er mensen zijn die ervaring hebben met Meerbouw Rotterdam (kvk 24363498)?

Ik heb bij 4 partijen offertes opgevraagd voor plaatsing van kunststof kozijnen.
3 partijen hiervan zitten rond hetzelfde bedrag, Meerbouw zit hier aanzienlijk onder (zo'n 20%). Op het eerste gezicht lijkt de keuze dan misschien makkelijk, maar zo'n groot verschil wekt bij mij toch argwaan op.
Bovendien geeft Meerbouw in de offerte aan te leveren volgens de VKG leveringsvoorwaarden, maar zijn zij daar helemaal niet bij aangesloten.

Ik heb telefonisch contact met ze opgenomen om jaarrekeningen op te vragen, zodat ik enigszins inzicht kon krijgen in de financiële status van de vennootschap. Deze vraag leek niet in goede aarde te vallen. Naar mijn mening werd er defensief en ontwijkend gereageerd. Pas na enkele malen bellen en mailen heb ik dan ook de stukken ontvangen. Tenminste, ik vroeg om 2 jaarrekeningen en kreeg er maar 1. De jaarrekening van 2011 was nog niet beschikbaar (dit komt overigens wel overeen met de informatie van het KvK).
De jaarrekeningen zelf (ik heb de rekeningen van 2009 en 2008 gekocht bij de KvK) zijn summier en daardoor moeilijk te beoordelen, maar zijn op sommige punten toch wel enigszins merkwaardig te noemen.

Misschien ben ik wel te argwanend en alhoewel ik enige ervaring heb met het lezen van jaarrekeningen, wil ik mezelf absoluut geen expert noemen.
Het kan goed zijn dat Meerbouw Rotterdam een uitstekend bedrijf is, maar voordat ik besluit om ze de opdracht te gunnen, zou ik toch graag ervaringen van anderen willen horen/lezen.

Ans Kraag

Re: ervaringen met Meerbouw Rotterdam?

Ongelezen bericht door Ans Kraag »

Beste heer mevrouw,

Volgens mij zegt uw gevoel genoeg, en een bepaalde argwaan is het ja.
Ben verder ook niet bekent met het bedrijf !!

Wij hebben toevallig ook pas onze kozijnen ( kunststof ) laten vervangen door een bedrijf uit Papendrecht echt super verlopen en ook tegen een uitstekende prijs met een uitstekend product.

Als u gevoel al zo slecht is zou ik het wel weten, succes met u keuze.

Gesloten