LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Feenstra in de kou
Feenstra in de kou
Kou maakt kribbig. De "service" van Feenstra woedend. Al zijn ze wel consequent. Want na 4 jaar tobben met onze cv (huur huis) is hun service, al die jaren al onder nul. Zo dus ook nu weer. Het koudste weekend van het jaar en onze cv houdt er mee op. Zaterdagavond om 18.30 gebeld. Dame verwacht dat er dezelfde avond nog iemand zal komen. Wij hopen, maar twijfelen al, gebaseerd op onze ervaringen in het verleden (die dus soms wel een garantie biedt voor de toekomst). Zaterdagavond niemand gekomen. Zondagochtend om 9uur wederom gebeld. Nu eens een oprecht aardige dame, ipv de gespeelde "o mevrouw ik begrijp u helemaal" cursus techniek. Deze dame laat ons weten dat er nog een storing voor ons is en dat wij de volgende in rij zijn. Kan een uur duren of tien minuten, dat kan ze niet aangeven, maar monteur zal spoedig bij ons zijn. Duidelijkheid. Ondertussen is het 12 uur. De temp. in huis is 13 graden. Wederom naar Feenstra gebeld. Over tijden kon niets gezegd worden, monteur heeft de bon en zal vandaag wel komen. Wat een onprofessioneel bedrijf. Totaal geen zicht op waar de monteurs zijn en niet in staat hun klanten duidelijkheid te geven en afspraken na te komen. Zoals gezegd, dit is niet onze eerste slechte ervaring met Feenstra, maar onze derde. Alle drie precies hetzelfde euvel. Als je Feenstra belt, weet je al dat wat ze zeggen niet waar gemaakt kan worden.
Re: Feenstra in de kou
Je bent natuurlijk niet de enige die overvallen wordt door het koude weer en bij wie de CV dan kuren vertoond. Bedrijven als Feenstra moeten in een periode als deze alle zeilen bijzetten om alle storingen te kunnen oplossen. En dan kan het wel eens voorkomen dat je moet wachten. Ik zou het eerder ontzettend knap vinden als ze in dit weekend exact kunnen aangeven wanneer ze waar zijn.
-
GJvdZ schreef:Je bent natuurlijk niet de enige die overvallen wordt door het koude weer en bij wie de CV dan kuren vertoond. Bedrijven als Feenstra moeten in een periode als deze alle zeilen bijzetten om alle storingen te kunnen oplossen. En dan kan het wel eens voorkomen dat je moet wachten. Ik zou het eerder ontzettend knap vinden als ze in dit weekend exact kunnen aangeven wanneer ze waar zijn.
Beste,
Dat is de vraagstelling toch ook niet, of mensen de enige zijn. Het gaat hier om service verlenen en een duidelijke tijdschema aangeven ( tijdsblok bijv. tussen 12.00 en 15.00 ) als een organisatie dit niet kan aangeven nou sorry hoor maar is het een onprofessionele organisatie in mijn ogen, kan klant wel begrijpen dus. Maar ieder ze eigen mening natuurlijk.
mvg
-
Feenstra? Onze wbv heeft ze per 1 januari a.s. de deur gewezen, met recht en reden. Dat het een onprofessionele organisatie is klopt wel: volgens andere monteurs leren de monteurs van Feenstra een kunstje om datgene te doen waar ze voor aan zijn genomen, en voor de rest snappen ze niks, weten ze niks, en kunnen ze niks.
Met als gevolg in mijn flat reeds 6 jaar lang een verkeerd gemonteerde afvoerbuis van de cv, met een CO vergiftiging deze zomer als gevolg. Er zijn geen doden gevallen, maar het had niet langer moeten duren.
Ik kan alleen maar zeggen: dring er bij de wbv op aan dat ze die gasten de deur wijzen en een ander bedrijf in dienst nemen.
Met als gevolg in mijn flat reeds 6 jaar lang een verkeerd gemonteerde afvoerbuis van de cv, met een CO vergiftiging deze zomer als gevolg. Er zijn geen doden gevallen, maar het had niet langer moeten duren.
Ik kan alleen maar zeggen: dring er bij de wbv op aan dat ze die gasten de deur wijzen en een ander bedrijf in dienst nemen.
Laatst gewijzigd door witte angora op 28 dec 2014 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Hier is Feenstra er bij de WBV uitgegooid. We hebben allerlei bedrijven die we zelf moeten bellen (verstopping, glasschade e.d.) maar bij storing C.V. worden we nu naar de spoedlijn van de WBV verwezen. Die sturen gegarandeerd dezelfde dag een monteur. Zelfs in de zomer, want er moet niet alleen verwarmd maar ook gedouched en afgewassen worden, toch?
-
al opgelost
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 29 dec 2014 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is niet verboden om een elektrisch straalkacheltje in noodgevallen te gebruiken hoor! Dan zit u in ieder geval niet in de kou te wachten.barbarak schreef:Kou maakt kribbig. De "service" van Feenstra woedend. Al zijn ze wel consequent. Want na 4 jaar tobben met onze cv (huur huis) is hun service, al die jaren al onder nul. Zo dus ook nu weer. Het koudste weekend van het jaar en onze cv houdt er mee op. Zaterdagavond om 18.30 gebeld. Dame verwacht dat er dezelfde avond nog iemand zal komen. Wij hopen, maar twijfelen al, gebaseerd op onze ervaringen in het verleden (die dus soms wel een garantie biedt voor de toekomst). Zaterdagavond niemand gekomen. Zondagochtend om 9uur wederom gebeld. Nu eens een oprecht aardige dame, ipv de gespeelde "o mevrouw ik begrijp u helemaal" cursus techniek. Deze dame laat ons weten dat er nog een storing voor ons is en dat wij de volgende in rij zijn. Kan een uur duren of tien minuten, dat kan ze niet aangeven, maar monteur zal spoedig bij ons zijn. Duidelijkheid. Ondertussen is het 12 uur. De temp. in huis is 13 graden. Wederom naar Feenstra gebeld. Over tijden kon niets gezegd worden, monteur heeft de bon en zal vandaag wel komen. Wat een onprofessioneel bedrijf. Totaal geen zicht op waar de monteurs zijn en niet in staat hun klanten duidelijkheid te geven en afspraken na te komen. Zoals gezegd, dit is niet onze eerste slechte ervaring met Feenstra, maar onze derde. Alle drie precies hetzelfde euvel. Als je Feenstra belt, weet je al dat wat ze zeggen niet waar gemaakt kan worden.
-
Ach ja, ik bedoel ook koolmonoxide, dus CO. Maar dat wist je heus wel.Leo The Emperor schreef:Het lijkt me dichterlijke overdrijving dat er door CO2 doden kunnen vallen.witte angora schreef:Met als gevolg in mijn flat reeds 6 jaar lang een verkeerd gemonteerde afvoerbuis van de cv, met een CO2 vergiftiging deze zomer als gevolg. Er zijn geen doden gevallen, maar het had niet langer moeten duren.
Ben zelf storingsmonteur geweest in de buitendienst (weliswaar geen verwarming) en tenzij je een glazen bol hebt kan een storing oplossen alles tussen de 10 minuten en enkele uren duren. Dus geen inschatting kunnen maken heeft niets met een onprofessionele organisatie te maken. Heb ook wel eens 200 Km gereden naar een adres om alleen maar een stekker er in te steken (nog geen 10 min dus), en ben ook wel eens naar een storing gegaan met de mededeling tegen mijn vrouw, "ik ben thuis voor het eten" en dat werd dus de volgende ochtend. Je kunt op basis van je ervaring dat proberen in te schatten maar dat lukt lang niet altijd. Wat de temp. van 13 graden betreft, tja, verwarmingsketels gaan zelden stuk al de mussen van de hitte van het dak vallen (airco's dan weer wel ).Het gaat hier om service verlenen en een duidelijke tijdschema aangeven ( tijdsblok bijv. tussen 12.00 en 15.00 ) als een organisatie dit niet kan aangeven nou sorry hoor maar is het een onprofessionele organisatie in mijn ogen
Zoals eerder aangegeven, niets houd je tegen om tijdelijk een elektrisch of petroleum kacheltje ergens te lenen.
En geloof me, als je in het weekend er op uit moet om storingen op te lossen als monteur ga je dat echt niet lopen rekken om "de klant even lekker te pesten".
Naast alle eerdere antwoorden...
Klanten die zelf bij Feenstra zitten dus eigenaren met Lease of onderhoud moeten binnen 24 uur geholpen worden!
Staat in hun voorwaarden.
Omdat de vragensteller hier geen eigen maar Woningbouw heeft moet U via hun klagen en eventueel huurverlaging vragen wegens niet geboden wat normaal verwacht kan worden.
Dan moeten zij via Feenstra claim afhandelen.
Helaas kun je niets aan deze situatie doen.
Een matig merk of storingsgevoelige ketel kan, maar zij moeten wel binnen 24 uur langs komen en altijd voldoende monteurs beschikbaar hebben....
Dus klaag bij woningbouw en niet hier, die hebben de plicht het bij een betrouwbaar bedrijf uit te besteden en als je daar klaagde krijg je vermoedelijk een andere die het gaat uitvoeren...
Verder is de regionale of plaatselijke krant vragen voor artikel ook mogelijk....
Klanten die zelf bij Feenstra zitten dus eigenaren met Lease of onderhoud moeten binnen 24 uur geholpen worden!
Staat in hun voorwaarden.
Omdat de vragensteller hier geen eigen maar Woningbouw heeft moet U via hun klagen en eventueel huurverlaging vragen wegens niet geboden wat normaal verwacht kan worden.
Dan moeten zij via Feenstra claim afhandelen.
Helaas kun je niets aan deze situatie doen.
Een matig merk of storingsgevoelige ketel kan, maar zij moeten wel binnen 24 uur langs komen en altijd voldoende monteurs beschikbaar hebben....
Dus klaag bij woningbouw en niet hier, die hebben de plicht het bij een betrouwbaar bedrijf uit te besteden en als je daar klaagde krijg je vermoedelijk een andere die het gaat uitvoeren...
Verder is de regionale of plaatselijke krant vragen voor artikel ook mogelijk....
-
Geachte barbarak,barbarak schreef:Kou maakt kribbig. De "service" van Feenstra woedend. Al zijn ze wel consequent. Want na 4 jaar tobben met onze cv (huur huis) is hun service, al die jaren al onder nul. Zo dus ook nu weer. Het koudste weekend van het jaar en onze cv houdt er mee op. Zaterdagavond om 18.30 gebeld. Dame verwacht dat er dezelfde avond nog iemand zal komen. Wij hopen, maar twijfelen al, gebaseerd op onze ervaringen in het verleden (die dus soms wel een garantie biedt voor de toekomst). Zaterdagavond niemand gekomen. Zondagochtend om 9uur wederom gebeld. Nu eens een oprecht aardige dame, ipv de gespeelde "o mevrouw ik begrijp u helemaal" cursus techniek. Deze dame laat ons weten dat er nog een storing voor ons is en dat wij de volgende in rij zijn. Kan een uur duren of tien minuten, dat kan ze niet aangeven, maar monteur zal spoedig bij ons zijn. Duidelijkheid. Ondertussen is het 12 uur. De temp. in huis is 13 graden. Wederom naar Feenstra gebeld. Over tijden kon niets gezegd worden, monteur heeft de bon en zal vandaag wel komen. Wat een onprofessioneel bedrijf. Totaal geen zicht op waar de monteurs zijn en niet in staat hun klanten duidelijkheid te geven en afspraken na te komen. Zoals gezegd, dit is niet onze eerste slechte ervaring met Feenstra, maar onze derde. Alle drie precies hetzelfde euvel. Als je Feenstra belt, weet je al dat wat ze zeggen niet waar gemaakt kan worden.
Onze oprechte excuses voor de gang van zaken. U geeft aan dat u, buiten deze ervaring om, ook bepaalde voorbeelden heeft die u als onprettig ervaart. Dit willen wij graag met u oppakken. Wij sturen u een privébericht met verzoek om informatie en onze directe contactgegevens. Het spreekt voor zich dat er correct met klanten om dient te worden omgegaan.
Met vriendelijke groet,
Feenstra Webcare
-
Gut gut, de klacht werd de 28 december neergepend, en al op 20 januari reageert Feenstra. Dus de klant zit niet alleen letterlijk, maar ook nog eens figuurlijk ruim 3 weken in de kou.
Fantastisch bedrijf - NOT. Blij dat de wbv hier ze eruit gekieperd heeft.
Fantastisch bedrijf - NOT. Blij dat de wbv hier ze eruit gekieperd heeft.