LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Feenstra veroorzaakt lekkage schade

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
lady drummer
Berichten: 37
Lid geworden op: 19 feb 2011 22:28

Feenstra veroorzaakt lekkage schade

Ongelezen bericht door lady drummer »

Feenstra veroorzaakt lekkage schade bij plaatsen nieuwe cv-ketel. Nu kan dat gebeuren, maar de manier waarop vervolgens met de schade werd omgegaan is beneden de maat... De omvang van de schade bedraagt 95 Euro, waarvan Feenstra na lang wikken en wegen aanbiedt de helft te vergoeden. Voordat het zover is, moest ik verschillende keren bellen om de schade gerepareerd te krijgen. Slechte nazorg!

oom jor
Berichten: 26
Lid geworden op: 06 jun 2011 00:25

Re: Feenstra veroorzaakt lekkage schade

Ongelezen bericht door oom jor »

Jeetje wat een hoog schadebedrag !

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Feenstra veroorzaakt lekkage schade

Ongelezen bericht door Chocomelk »

95 euro aan schade, dan is het ook niet zo heel erg (gelukkig).
Je hebt toch ook zelf een verzekering neem ik aan ?

Stephan1979
Berichten: 26
Lid geworden op: 26 jan 2011 07:47

Re: Feenstra veroorzaakt lekkage schade

Ongelezen bericht door Stephan1979 »

Als een bedrijf schade aanricht tijdens werkzaamheden welke door hun toe doen zijn ontstaan moeten zij deze schade gewoon vergoeden, ongeacht de hoogte van de schade.

Dat ze dan de helft willen betalen vind ik een beetje kinderachtig voor zo'n groot bedrijf als Feenstra. Als dit bij mijn klant was voorgevallen had ik deze 95 euro gewoon betaald.

wolk4life
Berichten: 149
Lid geworden op: 14 dec 2009 17:29
Locatie: oss

Re: Feenstra veroorzaakt lekkage schade

Ongelezen bericht door wolk4life »

hier moet meer aan de hand zijn. Feenstra kennende zouden zij echt niet moeilijk doen over deze schade. dus ik denk dat TS maar een half verhaal verteld

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Feenstra veroorzaakt lekkage schade

Ongelezen bericht door Wubo »

is evengoed onduideljk, hoe is de schade ontstaan en wat voor oorzaak-soort schade spreken wij hier dan van?

ik heb er net een laten plaatsen en had ook waterschade, eigen schuld., leiding zat niet goed vastgedraaid.
kan ik hun lekker de schuld geven maar uit uw verhaal word dit ook niet echt duidelijk.

ben toch benieuwd waardoor feenstra dan aangeeft niet tegemoet te willen komen, ook hierover word niets genoemd.

er word nu alleen iets geroepen, in mijn ogen onvolledig en onnodig

lady drummer
Berichten: 37
Lid geworden op: 19 feb 2011 22:28

Re: Feenstra veroorzaakt lekkage schade

Ongelezen bericht door lady drummer »

Feenstra had bij de installatie binnen in de muur een leiding niet goed vastgemaakt en ook elders lag er een leiding los. De lekkage ontstond dus achter de muur. Zij hadden vervolgens beloofd dat wij binnen 2 dagen teruggebeld zouden worden door iemand die de schade zou repareren. Dit gebeurde niet. Wij belden na 2 dagen zelf en toen werd er voor 3 dagen later een afspraak gemaakt. De lekkageschade werd overigens erger toen wij nietsvermoedend de wasmachine lieten draaien (naast de CV-ketel). Verder: volgens afspraak zou mijn servicecontract 2 jaar opschorten. Dit heb ik vervolgens helemaal opgezegd, maar er werd het volgende kwartaal gewoon abonnementsgeld afgeschreven. Ik heb 2 maal mijn onderhoudsabonnement opgezegd, maar ontving nooit een bevestiging hiervan. Volgens mij kan de klantgerichtheid bij Feenstra wel verbeterd worden. Er bestaat zoiets als nazorg en service na de levering van een nieuw geplaatste ketel. Als je een nieuwe ketel plaatst, zorg je ervoor dat het pico bello wordt afgeleverd en eventueel veroorzaakte schade los je correct op. De Vereniging Eigen Huis heeft mij overigens in het gelijk gesteld en de andere helft van de schade vergoed (klasse!) en de kwestie met Feenstra opgenomen. Hulde aan Vereniging Eigen Huis. De kwestie is inmiddels afgehandeld.

Gesloten