Hallo,
Ik zit met het volgende probleem; Al ruime tijd werden onze glazen (van het hele huis) gewassen door de gazenwassers van 'HET GLAZENHUIS'. Op een dag merkte mijn moeder een kras op de ruit van de tuindeur (in de woonkamer), we hadden al het vermoeden dat het door de glazenwasser was verricht, maar konden dit natuurlijk niet bewijzen, omdat we het niet hebben zien gebeuren. Een paar maanden later was ik met zwangerschapsverlof en thuis toen de glazenwasser bezig was. Na zijn vertrek heb ik een enorme (tweede) kras geconstateerd en wist dus dat het door hem was veroorzaakt, want daarvoor was die kras er niet. Ik heb contact met ze opgenomen, de baas is komen kijken. Deze meneer reageerde heel vriendelijk en zei dat ie met een oplossing zou komen. Vervolgens hoorde ik dagen niks en heb ze zelf gebeld. Eerst nam hij niet op, toen ik na een aantal pogingen anoniem belde, werd er meteen opgenomen en tot mijn verbazing en ergernis ontkende hij dat hij had beloofd met een oplossing te komen en zei dat ik maar naar de politie moest! Daarna zijn ze ook gestopt met onze ramen te lappen. Hier wil ik zeker werk van maken! Vind het ronduit belachelijk hoe er met ons is omgegaan en daarbij zit ik met een paar vreselijke, duidelijke krassen op het raam. Als ik m'n gordijnen open heb staan, irriteer ik me er elke keer weer aan. Zijn er meer mensen met zulke ervaringen en wat hebben jullie gedaan? Ik heb trouwens al een andere glazenwasser benaderd, maar deze zegt eerst toestemming te moeten vragen aan onze oude glazenwasser. Dus als deze nee zegt worden mijn ramen niet meer gelapt? Dit is toch een kromme regel? Stel dat je gewoon niet tevreden bent over je glazenwasser, mag je geen andere meer nemen, omdat dit 'zijn wijk' is?
Mvg, familie Gok
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Flinke kras op ruit
Re: Flinke kras op ruit
Kun je ze zelf niet wassen ? Het lijkt me trouwens lastig te bewijzen dat hij de krassen heeft veroorzaakt.
Re: Flinke kras op ruit
Nog nooit een uitzending op TV gezien over de glazenwasser Mafia.Dit is toch een kromme regel? Stel dat je gewoon niet tevreden bent over je glazenwasser, mag je geen andere meer nemen, omdat dit 'zijn wijk' is?
Maar dit terzijde.
Vraag aan een glazenzetter hoeveel het kost, om een kras uit de ruit te halen.
Deze hebben namelijk een poliermachine om dit te verwijderen.
Of kijk hier:
glassned.nl/projecten/glas-herstel
Link is niet compleet, anders is het spam.