LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fout Autobedrijf

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
[email protected]

Fout Autobedrijf

Ongelezen bericht door [email protected] »

Wij hadden een auto gezien waar we graag naar wilden kijken. De handelaar gebeld en de afspraak gemaakt dat de autohandelaar de auto vast zou houden tot 15.00 uur de volgende dag. Wij zouden voor 15.00 uur gaan kijken en de kans was 95% dat we deze auto gingen kopen. Hadden al €1000.00 voor de aanbetaling gepind. Vervolgens kregen we om 11.04 een mail van dit bedrijf dat hij de auto al verkocht had aan een ander. Ik vind dit echt een rot streek. Hij laat ons bevestigen per mail dat we echt komen kijken en vervolgens verkoopt hij de auto zelf snel aan een ander.
vanierselexclusivecars.nl is dus niet een bedrijf waar je afspraken mee kunt maken.

tennis

Re: Fout Autobedrijf

Ongelezen bericht door tennis »

Dit komt vaker voor, en de handelaar heeft dus gekozen, de auto meteen te verkopen.
Zoals je zelf aangeeft, hadden jullie de auto voor 95 % gekocht, maar de handelaar heeft voor de 100 % gekozen.
Gelukkig zijn jullie geen geld kwijt, dat is nog het belangrijkste!
Succes bij het opnieuw zoeken!

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Wij hadden een auto gezien waar we graag naar wilden kijken
Mooie poetische zin.

Ik zou zeggen, print de advertentie uit en hang die in de woonkamer

ronald g

Ongelezen bericht door ronald g »

Op zich is een auto bekijken geen koop dus de handelaar is vrij met de auto, wie het eerst komt die het eerst maalt. Ik vind het wel netjes van deze handelaar om u te melden dat de auto verkocht is. Hij had het ook anders aan kunnen pakken, u gewoon laten komen en proberen een andere auto te verkopen.

Gesloten