LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] GBM Sanitair & Tegels te Volendam
-
GBM Sanitair & Tegels te Volendam
Nadat ik door een van de forumbewoners hier (misschien terecht) het verwijt kreeg wel een erge "klager" te zijn (bewuste bericht is inmiddels verwijderd), dan ook maar de optie openen om een bedrijf eens een hart onder de riem te steken. Vanwege het bouwproject waarbinnen ik een huis hebben gekocht kwam ik in contact met GBM Sanitair & Tegels te Volendam. Hoewel ik in eerste instantie mijn bedenkingen had (veel "kon" niet; achteraf bleek dat allemaal wel mee te vallen), moet ik vaststellen dat er goed geluisterd werd naar onze wensen en dat er actief meegedacht werd naar een oplossing. Daardoor hebben wij nu precies de badkamer zoals wij die ons vooraf hadden uitgedacht. GBM Sanitair & Tegels is misschien niet de goedkoopste, maar lijkt wel een hart voor zijn klanten te hebben. Als ieder bedrijf in Nederland de klant zo voorop zou stellen, zou dit forum een relatief kort leven beschoren zijn...
Re: GBM Sanitair & Tegels te Volendam
Pas maar op, straks wordt je nog beticht van het maken van reclame.
Trek je iets aan van eventuele forummers, deze kunnen je hooguit ergens op wijzen, de moderators bepalen wat wel en niet door de beugel kan.
Trek je iets aan van eventuele forummers, deze kunnen je hooguit ergens op wijzen, de moderators bepalen wat wel en niet door de beugel kan.