Medio oktober/november wil ik in mijn 1e appartementje de keuken (rechthoek van ongeveer 2.5m) en badkamer (8m2) verbouwen. Oud eruit en nieuw erin. Eerst rondgekeken bij de grote keuken/badk. leveranciers waarbij de meest "spectaculaire"aanbiedingen ons om de oren vlogen. Gelukkig, op aanraden van het vrouwtje , hier niet ingestonken. Na wat grondig onderzoek kwam ik tot mijn geluk ik op trosradar terecht.
Mijn vragen:
- Heeft iemand ervaring met de leveranciers: Wibegro (westervoort) of Keuken en bad, Manessen (zevenaar)? Eerste indruk komen zij mij wel betrouwbaar over.
- Budget van 16.000 realistisch (alles wil ik uitbesteed hebben, afvoer vuil, plaatsing + leidingwerk etc etc)?
- Iemand nog tips met betrouwbare leveranciers in de omgeving Gelderland?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gezocht betrouwbare levrncr. voor verbouwing(badk/keuken)
Re: gezocht betrouwbare levrncr. voor verbouwing(badk/keuken)
Beste robthg,
- Geen ervaring met de genoemde leveranciers.
- 16.000 lijkt me voor het uitbesteden van alles wat weinig, tenzij je genoegen neemt met gamma/praxis kwaliteit. Dan moet het net uit kunnen.
- Omgeving Gelderland is genoeg te vinden. Wij komen uit Arnhem. Mail even op [email protected] wanneer je meer info wenst.
Gr, Dennis
- Geen ervaring met de genoemde leveranciers.
- 16.000 lijkt me voor het uitbesteden van alles wat weinig, tenzij je genoegen neemt met gamma/praxis kwaliteit. Dan moet het net uit kunnen.
- Omgeving Gelderland is genoeg te vinden. Wij komen uit Arnhem. Mail even op [email protected] wanneer je meer info wenst.
Gr, Dennis
Re: gezocht betrouwbare levrncr. voor verbouwing(badk/keuken)
Voor genoemd bedrag kun je heel wat moois krijgen.je kunt een advertentie zetten op www.klusbuster.nl als je het butget erbij vermeld dan loopt het storm met de aanbiedingen van klusbedrijven.succes.