Mijn raam is kapot: dubbelglas, keuken. De binnenzijde is gebarsten.
Verzekering keert alles uit, heeft me doorverwezen naar Glaspunt.
Ik ben sinds afgelopen vrijdag aan het bellen, elk telefoonnummer gaat terug naar de dame bij Glaspunt, zelfs lokale nummers
Ik zou al 4 keer teruggebeld worden, via verschillende web formulieren en de telefoonnummers (die weer allemaal bij de dame van Glaspunt uitkwamen).
Niet gebeurd.
En ondertussen nog steeds een gebarsten raam, geen afspraak en nooit teruggebeld.
Vandaag weer een rondje glaszetters gedaan (gebeld), en ooh, 9 van de 10 komen weer uit bij Glaspunt!
de 24/7uur service: geldt alleen telefonisch.
Binnen 30 min iemand thuis: werkt niet, want als je diverse nummers belt kom je altijd!!! uit bij dezelfde dame, die geen afspraak thuis kan maken, alleen een terugbel afspraak. Dat is misleidende informatie!
Ik zou graag eens weten wat hierachter zit? Ik kan niet eens een glaszetter bellen om een afspraak te maken om m'n raam te vervangen. Jaren geleden had ik dit ook al eens, heb het toen maar opgegeven. Nu alweer, wat me toch echt te gortig is.
Glaspunt: 24/7uur en binnen 30 minuten iemand thuis klopt niet
Re: Glaspunt: 24/7uur en binnen 30 minuten iemand thuis klopt niet
Bel je verzekeraar, zou ik zeggen.
Re: Glaspunt: 24/7uur en binnen 30 minuten iemand thuis klopt niet
Idd, bel je verzekering. Vraag of je naar andere bedrijf mag.
Re: Glaspunt: 24/7uur en binnen 30 minuten iemand thuis klopt niet
Als alleen de binnenzijde gebarsten is, is het natuurlijk ook geen spoed.
PeterPeters1966
en marnix
vinden dit leuk