LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Glasvezelbehang

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Shine

Glasvezelbehang

Ongelezen bericht door Shine »

Ik weet het,.. deze vraag is niet gerelateerd aan een installatieburo of aannnemersbedrijf o.i.d. maar......ik waag het er toch maar op...
Kan iemand me even informeren of je glasvezel behang over een wand waarop reeds een laag glasvezelbehang zit kunt plakken?
Of moet ik aan de ondoenlijke klus beginnen om die onderlaag glasvezelbehang er eerst af te krijgen a;vroens die nieuwe behanglaag erop te plakken? (het eraf krijgen zal trouwens echt niet gaan lukken)

Alvast bedankt voor de helpende antwoorden!

Shine

Re: Glasvezelbehang

Ongelezen bericht door Shine »

Niemand die me kan informeren?

Snertjong

Ongelezen bericht door Snertjong »

shine,, kijk even op www.klusidee.nl

ga naar de juiste rubriek,schilderen,behangen enz.

en stel je vraag! .

de schilder

Ongelezen bericht door de schilder »

Geachte heer/mevrouw,

Als u bestaande glasvezelbehang heeft als ondergrond zal het zeker niet gaan lukken om deze laag teverwijderen.
U zal alleen maar kleine stukjes kunnen verwijderen wat een hoop ergenis zal worden voor u.

Het beste wat u kunt doen is een stuc laag over het glasvezel behang aanbrengen.
Zodanig dat de wand of plafond glad is.

Vervolgens kunt u een nieuwe laag behang er op aanbrengen.

Glasvezel behang was vroeger bedoeld voor decoratie en het op heffen van scheurvorming in wanden en plafonds.

In deze tijd is het meer alleen als decoratie bedoeld.

Succes met u werkzaamheden!

Met vriendelijke groet,
De schilder

Gesloten