LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Glazenwasserij Vertrouwen te Hoorn

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Jojann

Glazenwasserij Vertrouwen te Hoorn

Ongelezen bericht door Jojann »

Glazenwasserij Vertrouwen, Renoirhof 45 te Hoorn.

Ook wij zijn er in getrapt. Makkelijk als die aardige jongens de ramen wassen. Totdat je schade krijgt, dan zijn ze zo aardig niet meer. Een half uur nadat de ramen gewassen waren, ontdekte we schade aan de auto waar de glazenwasser langs gelopen was met ladder en wasattributen. Zeer onwaarschijnlijk dat dit binnen een half uur door een ander veroorzaakt is. Telefoonnr. en email adres of de flyer zijn afgesloten, net als het telefoonnr. op internet. Dat zegt al genoeg natuurlijk. Via omwegen toch het bedrijf kunnen contacten.

Eerst ontkennen ze. Je verwacht een antwoord: wat vervelend voor u klant. Maar nee hoor. Het eerste wat eruit kwam is: hebben jullie bewijs. Hier maak ik uit op dat het al vaker gebeurd is. Na het ontkennen geven ze toe dat zo iets kan gebeuren. Ze komen terug om de verzekering te regelen. Je raad het al daarna een aantal andere collega glazenwassers aan de deur en telefoon gehad. Nee ze hadden het toch niet gedaan. Ze houden je aan het lijntje, liegen, bedriegen en houden elkaar het hand oven het hoofd. Ik krijg geen naam door van degene die werkelijk de ladder vast had. Deze persoon spreekt geen Nederlands. Smaakt naar illegale praktijken.

De eigenaar heeft zelfs een winkeltje in de Moskee. Je zou denken deze persoon leeft zijn geloof na. Hoe zo schijnheilig. Het lijkt op pure geldklopperij. Dit soort bedrijven mogen toch niet blijven bestaan zo.

Leo The Emperor

Re: Glazenwasserij Vertrouwen te Hoorn

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

jajann schreef:Een half uur nadat de ramen gewassen waren, ontdekte we schade aan de auto waar de glazenwasser langs gelopen was met ladder en wasattributen
Hoe vervelend ook, maar dit zegt helemaal niks

encore

Ongelezen bericht door encore »

Maar...waren de ramen van de auto wel schoon?

Excalibur1111

Ongelezen bericht door Excalibur1111 »

Ik ben 40 jaar glazenwasser geweest en ik heb mijn werkzaamheden overgedragen aan een jongere generatie die ikzelf heb opgeleid,zich netjes gedragen en behoorlijk nederlands spreken.
Ik heb dat gedaan omdat ik 40 jaar lang mijn brood heb verdiend aan deze klanten en ik wilde ze niet zomaar in zee laten gaan met "jan en alleman"
Net zoals ik in het verleden,hebben zij tegenwoordig nooit zulke problemen.
Natuurlijk heb ik in die 40 jaar wel eens schade veroorzaakt.
Kan toch gebeuren?????
Gewoon de verzekering gebeld en alles werd geregeld.
Ook ben ik wel eens beschuldigd van het veroorzaken van schade terwijl ik echt helemaal van niets wist.(Kras op auto).
Gewoon de verzekering gebeld en de schade gemeld.
Hierbij deelde ik de verzekering dan ook mede dat ik helemaal van niets wist.
Ook dit werd geregeld.
Ja....dat de verzekering dan niet uitbetaalde omdat niet bevestigd kon worden dat ik de schade veroorzaakt had,daar kan ik niets aan doen.
Toen ik een maand later weer in die buurt werkzaam was hoorde ik van een buurvrouw dat hun eigen zoontje die dag diverse malen heen en weer reed met een kinderfietsje.
Het zou dus heel goed mogelijk zijn dat hun eigen zoontje deze kras had veroorzaakt.
Niets mee te maken!!!!
Geen excuses!!!
Ik had het gedaan en klaar!!!!
Ik was verzekerd en daarom had ik best de schuld op mij kunnen nemen.
(?????????????????)

F.N.

Gesloten