LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goede Duitse kunststofleveranciers regio Kleve/Emmerich ?

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
ThAnSe

Goede Duitse kunststofleveranciers regio Kleve/Emmerich ?

Ongelezen bericht door ThAnSe »

Wij overwegen om ons gehele huis te voorzien van kunststofkozijnen. Nu zijn er op de Nederlandse markt diverse partijen die met een bepaalde regelmaat terugkomen op forums/internet.

Wij willen diverse offertes gaan opvragen maar aangezien wij in de grensstreek (Arnhem-Nijmegen) wonen willen wij ook een aantal Duitse leveranciers gaan benaderen voor een offerte.

Nu zien wij op forums dat regelmatig de naam Wanders opduikt maar nu heb ik van iemand die in Duitsland woont (niet in onze regio) begrepen dat Wanders zich richt op de Nederlandse markt maar dat hij voor duitse begrippen weer te duur zou zijn.
En nu is onze vraag wie er ervaring heeft met andere Duitse kunststofleveranciers en hoe de prijzen daarvan dan zijn. Wij zoeken dus iemand in de regio Kleve/Emmerich. Wij hebben nodig : voordeur, schuifpui, groot raam, 2 openslaande deuren, 4 ramen en 2 grote ramen.

Ook hebben wij een vraag over de ventilatieroosters : zijn deze nu echt nodig en wie heeft er spijt van dat hij ze heeft genomen of juist niet heeft genomen. Kan iemand mij ongeveer de meerprijs geven indien men ze wel laat zetten.

Ik hoop op een aantal bevredigende/positieve reacties.

ipi

Re: Goede Duitse kunststofleveranciers regio Kleve/Emmerich ?

Ongelezen bericht door ipi »

misschien kunt u toch een offerte laten maken door Wanders dan weet u pas zeker of hij ook duurder is zoals men "zegt".

Gesloten