LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Herhaling Gezocht: Duitse kunststofleveranciers omg Nijmegen

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
ThAnSe

Herhaling Gezocht: Duitse kunststofleveranciers omg Nijmegen

Ongelezen bericht door ThAnSe »

Wie kan mij de namen verstrekken van een aantal (3 of 4) Duitse kunststofleveranciers waar wij een offerte kunnen opvragen ?

En wat is het verschil tussen de Nederlandse en Duitse aanbieders qua kwaliteit etc.
Is de garantie van deze duitsers net zo goed geregeld als in Nederland ?

Thanks

Chocomelk

Re: Herhaling Gezocht: Duitse kunststofleveranciers omg Nijmegen

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Wat let je om bedrijven aan te schrijven dat je een offerte wil ontvangen ?
Dat kan je doen in Nederland en in Duitsland dan kan je het zelf vergelijken qua prijs en hoe het met garantie geregeld is.
Op google of andere zoekmachine kun je zo bedrijven in jou regio opzoeken.

ipi

Ongelezen bericht door ipi »

al een offerte opgevraagd bij WANDERS.DE uit duitsland ?
Wij hebben op 1 deur na alles laten vervangen door hun en daar zeer tevreden over.De prijs was ook zeer gunstig. De andere deur is van Weru uit nederland maar echt daar heb ik zeer veel spijt van, zeer slap materiaal, al 2 sloten kapot gehad nu sluit de deur ook weer niet goed.

vriendelijke groet,
Ingrid
IJsselstein

roko72

Ongelezen bericht door roko72 »

Ik kan je Wanders absoluut aanraden.

Wij hebben 2 jaar terug kozijnen geleverd gekregen van deze firma, en ik kan alleen maar lof uitspreken.

Afgelopen week had ik een onderdeeltje nodig, omdat mijn zoon ietwat te onmundig had gevoetbald in de tuin.
Met een forse knal schoot ie mijn hor er uit, en was het nokje waarmee deze geklemd zit, afgebroken.

Hierop Wanders gemaild, en na 3 dagen lag het onderdeel in de brievenbus.

Super service!!

Corine1963

Ongelezen bericht door Corine1963 »

Wij hebben onze achterpui door http://www.wanders-kunststofkozijnen.nl/ laten vervangen door een kunststof achterpui. We zijn zeer tevreden! De heer Wanders is bij ons thuis geweest en heeft de pui bekeken en een offerte gemaakt. Het bezoek duurde een uur waarbij we uitgebreid advies kregen hij zelf alles heeft ingemeten.

De volledige achterpui met boeideel kostte ons iets meer dan 5000 euro. De pui is keurig geplaatst en zeer netjes afgewerkt.

Gesloten