Hoi Mecholsjediem,
Wij hebben het zelfde probleem afgelopen weken met de heer Ter Braak gehad. Hij is hier wel op komen dagen maar na een week hebben wij hem niet weer gezien. Hij zou voor ons de badkamer renoveren.
Ik ben van plan een officiele klacht (brief) te gaan sturen naar Tros opgelicht en Radar naast het doen van een aangifte van oplichting bij de politie.
Dit zou ik jou ook adviseren. De politie is verplicht een aangifte op te nemen als een strafbaar feit is gepleegd.
Zie onderstaande link voor meer informatie.
http://www.opgelicht.nl/index.php?id=92 ... _news]=296
Ik weet ook dat hij de afgelopen maanden bij een stel uit Schalkhaar een werk heeft uitgevoerd waarbij de referentie niet goed was.
Ik probeer zoveel mogelijk gedupeerden van de beste man bij elkaar te krijgen om mogelijk gezamelijk iets te kunnen doen om deze praktijken een halt toe te roepen en mogelijk een deel van het geld terug te krijgen.
Met de laatste zin uit je reactie op de forum ben ik het helemaal eens. Hoe dan ook probeer ik een deel van het geld terug te krijgen en ik zal proberen te voorkomen dat hij dit vaker gaat doen.
In ieder geval succes verder.
Als je vragen hebt mijn mailadres is
roberd@telfort.nl