Wij zijn op zoek naar een goede installateur / aannemer. En wel voor het realiseren van een badkamer en 2 aparte toiletten. Het leidingwerk en afvoeren zitten al op de juiste plaats.
wie kan ons een goede aannemer aanbevelen in onze regio?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] installateur /aannemer omgeving Dordrecht
Re: installateur /aannemer omgeving Dordrecht
niemand met goede ervaringen met een aannemer in onze omgeving?
geen aannemer wel iemand die voor zijn eigen is begonnen .dus een zzp-er.die het werk al lang doet maar niet meer voor een baas.geef maar antwoord als je wilt
-
Goedendag,
U zou een contact op kunnen nemen met Hans Schipper van het showhuis. Dit is iemand die vakkundig werk afleverd.
Voor meer info zie www.hetshowhuis.nl
Vriendelijke groet,
John
U zou een contact op kunnen nemen met Hans Schipper van het showhuis. Dit is iemand die vakkundig werk afleverd.
Voor meer info zie www.hetshowhuis.nl
Vriendelijke groet,
John
Marcel 40, mag uiteraard ook een zelfstandige zijn. Iemand die goed werk levert tegen een redelijke prijs.
Kun je zijn gegevens geven?
Kun je zijn gegevens geven?
ik zal eens aan hem vragen of die het erg vind of ik hier zijn gegevens neerzet en anders moet je jouw gegevens maar geven als je daar geen probleem mee heeft.maar ik zou niet weten hoe ik hier ongezien door jan en alleman gegevens neer kan /mag zetten.