LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Intimidatie door glazernwassers

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
privjet

Intimidatie door glazernwassers

Ongelezen bericht door privjet »

in 2007 was er een item van TRos radar over de werkwijze van glazenwasssers die door intimidatie anderen niet toelaten in "hun"wijk.

Is daar bij de politiek wat mee gebeurd ? Ik probeer al een tijdje een glazenwasser te krijgen , maar in mijn buurt zeggen degenen (inmiddels een stuk of 4 die ik een offerte gevraagd had) allemaal dat ze geen particulieren meer doen ivm de intimidatie door een glazenwassersbedrijf uit Zaandam welke zich een Perfect Team vindt.

Ook een melding bij de wijkagent lijkt nweinig uit te halen.
Ik spreek uit ervaring aangezien ik zelf ook aangesproken ben op een zeer intimiderende wijze door een medewerker van dat bedrijf omdat hij alleen al dacht dat ik eventueel in die wijk wou gaan ramenwassen. Wat nog niet eens het gevaL was.

stofzuigertje

Re: Intimidatie door glazernwassers

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je met meerdere in één wijk zou lopen is dit meer lopen voor minder klanten en als je klanten gaat ruilen of verkopen is dit geen probleem.

Dus in een nieuwe wijk en wijken waar niemand is kun je veilig beginnen en vele beginners lopen tegen deze vaste wijken aan.

Een glazenwasser in jou buurt vragen en je weet waar nog vrije wijken zijn.
Vooral nieuwbouw is makkelijk te claimen en als je later deze zou verkopen kun je veel geld krijgen!

Dus het opbouwen wat weinig opleverde, weinig klanten maar na enkele jaren als het rendabel is kun je bij verkoop wijk wel goed dit terug halen!

Er gelden ongeschreven wetten waar de meeste zich aan houden.
Officieel mag iedereen overal wassen maar ze regelden het onderling en als je hier tegen in wilt gaan krijg je problemen.

dhc

Re: Intimidatie door glazernwassers

Ongelezen bericht door dhc »

Dus in een nieuwe wijk en wijken waar niemand is kun je veilig beginnen en vele beginners lopen tegen deze vaste wijken aan.

Een glazenwasser in jou buurt vragen en je weet waar nog vrije wijken zijn.
Hé daar is ons Rusje/Russinnetje weer met een kul-antwoord...

In Zaandam zijn geen nieuwe wijken! En heb nog nooit een glazenwasser gezien! Hier wassen we onze ramen zelf!

Bemoei je niet met dit soort onderwerpen als je niet weet waarover het gaat en je de buurt niet kent! Maak je druk over een TV die teveel verbruikt, da's veel belangrijker....

Gesloten