Ik heb helaas twee dakramen laten plaatsen door de firma Kapdak te Middelharnis. Indien U ook van plan bent om een dakraam of dakkapel te plaatsen zou ik dit zeker niet doen bij Kapdak. Beloftes worden niet nagekomen en twee inmiddels betaalde verduisteringsgordijnen worden niet geleverd na twee maal hierom gevraagd te hebben. Vloer (tapijt) zou afgedekt worden met zeil is niet gebeurd en nu is vloerbedekking naar de knoppen, ook hier wordt niet op gereageerd.
[/b]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kapdak Middelharnis
Re: Kapdak Middelharnis
Hallo,
Is het uiteindelijke nog goed gekomen?
Is het uiteindelijke nog goed gekomen?
Re: Kapdak Middelharnis
Hallo
Dan spreken we hier over 7 jaar geleden er is bij KAPDAK BV echt wel iets veranderd denk ik het is werkelijk een super goed en betrouwbaar bedrijf, hebben hier zaken mee gedaan en alles is werkelijk top verlopen kon mij ook niets anders voorstellen als je kijkt welke beoordelingen ze krijgen.
Zij maken en plaatsen ook wel heel veel dakkapellen en dakramen we laten allemaal wel eens een steekje vallen .
Bij ons en bij ons in de wijk is iedereen Super tevreden over KAPDAK BV
Dan spreken we hier over 7 jaar geleden er is bij KAPDAK BV echt wel iets veranderd denk ik het is werkelijk een super goed en betrouwbaar bedrijf, hebben hier zaken mee gedaan en alles is werkelijk top verlopen kon mij ook niets anders voorstellen als je kijkt welke beoordelingen ze krijgen.
Zij maken en plaatsen ook wel heel veel dakkapellen en dakramen we laten allemaal wel eens een steekje vallen .
Bij ons en bij ons in de wijk is iedereen Super tevreden over KAPDAK BV
Laatst gewijzigd door Radar op 25 nov 2013 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Reden voor wijziging: promoten bedrijf
Reden: Reden voor wijziging: promoten bedrijf