LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klus Klacht

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
priya28

Klus Klacht

Ongelezen bericht door priya28 »

Horrible Service
Yesterday, I had a terrible experience with one of the KlusBedrijf R***. If anyone wants to know the name, I can PM you.
They came to see the work and said its possible. I asked them via Facebook, Can you send me your nos and also what all things you will take care of and I need to buy something, they told nothing. They turn up with 3 men in my house with some hammers and an electric Hammer i think. That was it. They did break some part of the wall. Its not even straight line. Later that day, they asked to buy a water pas as they forgot to bring it on their agreed appointment day :(
That was not all. They made me go to Praxis 3 times and 1 time i refused to go with their father of those guys as he started Flirting with me in the car, 2 times I went with him to buy stuff from Praxis. That was so disgusting. They didn't knew precisely what all they needed and in what quantity and call themselves a professional company.
They then started talking of threatening things among themselves which also scared me.
My only safe option was to call the Police , to mediate as I didn't wanted to deal with them, esp the Father who was a shrewd man, interfering in the work and trying to hide there mistakes.
I still paid them for the bad job they did, which is above the normal labour cost. I will enclose the pic. After they left, even the police guys admitted, that they were charging more and that the wall was not cut straight,
That being said, they threatened me know with this :
--
Ik ben een erkend bedrijf
Ik stuur een deurwaarder naar je toe
+ ga ik aangifte doen voor oplichting
--
If they are a registred company, where was the description of their work, befofe begining it and where is the bon for the payment i hd made, where is there terms of conditions etc.
Google Translate to Dutch :
Horrible Service
Gisteren heb ik een verschrikkelijke ervaring gehad met een van de KlusBedrijf R*** Als iemand de naam wil kennen, kan ik je PM.
Ze kwamen om het werk te zien en zei dat het mogelijk was. Ik heb hen via Facebook gevraagd, kun je me je nos sturen en ook wat je voor alles moet zorgen en ik moet iets kopen, ze hebben niets verteld. Ze verschijnen met 3 mannen in mijn huis met een aantal hamers en een elektrische hamer die ik denk. Dat was het. Ze hebben een deel van de muur gebroken. Het is niet eens een rechte lijn. Later die dag vroegen ze om een waterpas te kopen omdat ze het vergeten hebben om het op hun afgesproken afspraakdag te brengen :(
Dat was niet alles. Ze hebben me 3 keer naar Praxis gebracht en 1 keer weigerde ik met hun vader van die jongens te gaan, toen hij met me in de auto begon te flirten, 2 keer ging ik met hem om spullen van Praxis te kopen. Dat was zo vies. Ze wisten niet precies wat ze nodig hadden en in welke hoeveelheid en zichzelf een professioneel bedrijf noemen.
Ze begonnen toen te praten over het bedreigen van dingen onderling, die mij ook schrikken.
Mijn enige veilige optie was om de politie te bellen, om te bemiddelen, omdat ik ze niet wilde behandelen, met name de Vader die een slordige man was die in het werk stoorde en probeerde om daar fouten te verbergen.
Ik betaalde ze nog steeds voor het slechte werk dat ze deed, wat boven de normale arbeidskosten ligt. Ik zal de foto bijgeven. Nadat ze vertrokken waren, namen de politie jongens toe dat ze meer opladen en dat de muur niet rechtdoor werd gesneden,
Dat gezegd hebbende, dreigen ze me hiervan te bedreigen:
-
Ik ben een erkend bedrijf
Ik stuur een doorwaarder naar je toe
+ Ga ik aangifte doen voor oplichting
-
Als zij een geregistreerd bedrijf zijn, waar was de omschrijving van hun werk, dan begint het en waar is de bon voor de betaling die ik heb gemaakt, waar is er voorwaarden voor etc

NeoDutchio

Re: Klus Klacht

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Als zij geen geregistreerd bedrijf waren, hoe bent u dan bij hun gekomen? Verder is het een wazig verhaal, 2 talig en weinig relevante info.
U heeft schijnbaar klusjesmannen in huis gehaald die u onder bedreiging heeft betaald. En achteraf klaagt u over een bon en de voorwaarden. Normaal wordt er een offerte gemaakt die u tekent, dat is de opdracht. Na afloop krijgt u een factuur welke u betaald.

Gesloten