LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kunststofkozijnen deel 2456 ervaringen met VEBEA ?

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
xsienix

Kunststofkozijnen deel 2456 ervaringen met VEBEA ?

Ongelezen bericht door xsienix »

Hallo mensen,

Iemand ervaringen met VEBEA uit Woerden ??

Mvgr,
Xsie

Dorothee11

Re: Kunststofkozijnen deel 2456 ervaringen met VEBEA ?

Ongelezen bericht door Dorothee11 »

Ja, hallo, wij! Vebea heeft een prima eigenaar. Een hele goede vent die Rein Quist.
Kwaliteit ook prima te doen, wij hebben in 3 x het hele huis uiteindelijk laten doen, ook al hebben we het zwaar gehad met zijn personeel. Die lopen telkens de kantjes er vanaf en proberen fouten/zaken zogenaamd te vergeten, te negeren of expres te verdoezelen. Erg irritant. Ze zijn erg druk en je bent blij wanneer ze eindelijk weg zijn. Rein is echter zeer ter wille. De prijs is oké, de kwaliteit ook, de rest moet je dan maar voor lief nemen (tot op zekere hoogte).
Belangrijkste is dat je van Rein op aan kunt!

Succes!

Robertklaassen

Re: Kunststofkozijnen deel 2456 ervaringen met VEBEA ?

Ongelezen bericht door Robertklaassen »

Hallo,

Bij ons heeft VEBEA kozijnentechniek uit Woerden het hele huis voorzien van kunststof gevelelementen. (ramen en deuren) Alles is soepeltjes verlopen en ik kan alleen maar pluspunten bedenken.

- Net werk, ook afwerking net opgeleverd, zelfs de tuin wordt aangeveegd.
- Vriendelijke, flexibele en oplossingsgerichte monteurs.
- Ondanks het slechte weer binnen anderhalve week alles afgewerkt
- Wat mij betreft goede prijs / kwaliteit. (Keurkozijn wilde het doen voor 200% de prijs van VEBEA)
- Gingen zelfs goed om met onze poes :)

Kortom, wat mij betreft een aanrader!

Groet,

Robert

Gesloten