LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kunststofkozijnen
Re: Kunststofkozijnen
Nee, niet nutteloos, maar zinvol, U heeft ook recht op uw mening, dank daarvoor, echter, dat een advocaat het wel ziet zitten kan ik wel begrijpen, zelfs advocatuur heeft het moeilijk in deze barre financiele onzekere tijden....
Succes.
Succes.
14 december YES. Rob weet het, maar hij heeft het lef niet om er zelf naar toe te gaan. Rob laat een advocaat naar de openbare zitting toe gaan. Kan hij niet lang van zijn sociale huurwoning gebruikmaken die hij pas een paar weken heeft, maar een troost hij gaat naar een andere asocialenwoning met gratis eten met gebruik maken van binnen entertainment met als nadeel dat je niet naar buiten mag gaan. Hier kan Rob zich legaal drukken voor een ieder die hij nog geld schuldig is. Dat krijg je als je zoveel mensen geld afhandig maakt , helemaal gratis en voor niks.
Hij weet niet eens wie dit is Dit kan hij ook nooit raden, daar voor is hij teveel mensen geld schuldig :
Hij weet niet eens wie dit is Dit kan hij ook nooit raden, daar voor is hij teveel mensen geld schuldig :
-
Ik weet wie je bent en als je in plaats van schelden eens kontakt op nam via de e-mail komen we er wel weer uit ik weet niets van 14 december en wel dat er op 9 en 14 december een rechtzaak is tegen de vvg maar dat is ver voor mijn tijd en degene die dat veroorzaakt hebben zullen hun straf niet ontlopen.Ik wil met iedereen om de tafel om het op te lossen maar wees eens flink speel geen verstoppertje maar wees zoals ik zelf niet anonym
Rob Rubens
Rob Rubens
Zelfs hier word nog gelogen.
Eerst ik weet wie je bent.
Dan speel geen verstoppertje, anonym en neem contact op via email.
Ik scheld bovendien niet, ik geef alleen de feiten weer.
Eerst ik weet wie je bent.
Dan speel geen verstoppertje, anonym en neem contact op via email.
Ik scheld bovendien niet, ik geef alleen de feiten weer.
Rob Rubens is een ordinaire oplichter. Hij solliciteert bij bedrijven naar de functie van verkoper en vervolgens als hij op zijn mooie praatjes is aangenomen troggelt hij onder valse voorwendselen voorschotten af om zogenaamd zijn werk te kunnen doen. Zo ook bij ons bedrijf. Wij hebben hem (gelukkig niet zo veel) geld geleend en kunnen daar waarschijnlijk naar fluiten. Dus ook bedrijven waar deze heer zich aandient zijn gewaarschuwd. Ik kwam er gelukkig achter via deze site toen hij bij ons bedrijf heeft gesolliciteerd en ben erg blij dat we voordat hij hij zou beginnen schade voor onze klanten hebben kunnen voorkomen.esther 68 schreef:Ron jij geeft op zeer veel sites naar mijn idee een beetje dom commentaar. De bewijzen hebben we in handen. De advocaat ziet het wel voor 100% zitten. Als je nergens wat van af weet ga dan eerst wat nuttigs doen. Dan blijft er minder tijd over voor waardeloos commentaar.
Ik wens iedereen veel succes bij het terugvorderen van het geld.
Als het goed is heeft u dus zijn nieuwe adres of heeft hij hier ook over gelogen?
Velen zouden het graag willen hebben.
De lijst met schuldeisers word inderdaad steeds groter.
Velen zouden het graag willen hebben.
De lijst met schuldeisers word inderdaad steeds groter.
Ik hoop dat U keiharde feiten en omstandigheden heeft, anders is dit smaad en laster, een ernstig misdrijf.esther 68 schreef:14 december YES. Rob weet het, maar hij heeft het lef niet om er zelf naar toe te gaan. Rob laat een advocaat naar de openbare zitting toe gaan. Kan hij niet lang van zijn sociale huurwoning gebruikmaken die hij pas een paar weken heeft, maar een troost hij gaat naar een andere asocialenwoning met gratis eten met gebruik maken van binnen entertainment met als nadeel dat je niet naar buiten mag gaan. Hier kan Rob zich legaal drukken voor een ieder die hij nog geld schuldig is. Dat krijg je als je zoveel mensen geld afhandig maakt , helemaal gratis en voor niks.
even een vrag zijn er mensen die ook k-------t ervaring hbben als klant van stijl 2000
mijn klein zoon trapte van hetwekend en ruit in van de voor deur
vraag via mail offerte aan bij stijl 2000 in nieuw koop
maar ik moest nog 48 euro voor rij kosten betalen --is inmiddels gebeurd
krijg ik en 2 x zelfs van enen meneer vis --blijkt onder direckteur tezijn
tot 2 maal dreig mails en ik vroeg gewoon offerte aan voor die ruit dubbel glas
had ze ook gemailt geld was over gemaakt en werdt me toch een party uit gescholden door die vis heb maar van armoe de telefoon af gesloten
wandt ze namen het pas over 2 weken of helemaal niet in behandeling die ruit
maar zo gogum was hij wel als ik het door een ander liet---- verviel ook mijn garantie van 20 jaar zei hij
zo gaat stijl 2000 met klanten om ze binden je gewoon vast om iets telaten maken door hun!!!!!! en andere mogen het niet doen werdt er door die gebakken vis gezegt door de telefoon
mijn klein zoon trapte van hetwekend en ruit in van de voor deur
vraag via mail offerte aan bij stijl 2000 in nieuw koop
maar ik moest nog 48 euro voor rij kosten betalen --is inmiddels gebeurd
krijg ik en 2 x zelfs van enen meneer vis --blijkt onder direckteur tezijn
tot 2 maal dreig mails en ik vroeg gewoon offerte aan voor die ruit dubbel glas
had ze ook gemailt geld was over gemaakt en werdt me toch een party uit gescholden door die vis heb maar van armoe de telefoon af gesloten
wandt ze namen het pas over 2 weken of helemaal niet in behandeling die ruit
maar zo gogum was hij wel als ik het door een ander liet---- verviel ook mijn garantie van 20 jaar zei hij
zo gaat stijl 2000 met klanten om ze binden je gewoon vast om iets telaten maken door hun!!!!!! en andere mogen het niet doen werdt er door die gebakken vis gezegt door de telefoon
Hallo,
Typisch is het dat half nederland zich op de een of andere manier laat oplichten,
het is belangrijk dat iedereen weet dat je niks hoeft aan te betalen en pas bij levering van de diensten een betalingsverplichting hebt.
Deze praktijken van zogenoemde oplichters zijn zeer slecht voor alle bedrijven die wel hun best doen voor hun naam!
En als je praat over vervallen van garantie bij het uitbesteden van reperatie aan een andere partij, dan is het hek toch helemaal van de dam??!!
Typisch is het dat half nederland zich op de een of andere manier laat oplichten,
het is belangrijk dat iedereen weet dat je niks hoeft aan te betalen en pas bij levering van de diensten een betalingsverplichting hebt.
Deze praktijken van zogenoemde oplichters zijn zeer slecht voor alle bedrijven die wel hun best doen voor hun naam!
En als je praat over vervallen van garantie bij het uitbesteden van reperatie aan een andere partij, dan is het hek toch helemaal van de dam??!!
Rubens had met mij een regeling getroffen maar helaas na 1 keer 100 euro te hebben terug betaald liet hij weer verstek gaan.
Al met al ben ik nog eens een 100 euro aan telefoonkosten kwijt om met hem in contact te komen.
Ook benadering op zijn huisadres heeft ondanks contact met hem geen gevolg
Als dat lukte dan zijn de beloftes heel mooi maar worden niet nagekomen
Het blijkt dat als je iemand uit deze brache spreekt hij overal deze praktijken heeft gepleegd.
Ik hoop dat degene die mij om alle gegevens heeft gevraagd hiermee wat kan doen.
Als er meer personen zijn die verdere gegevens wil hebben laat dat dan horen
Al met al ben ik nog eens een 100 euro aan telefoonkosten kwijt om met hem in contact te komen.
Ook benadering op zijn huisadres heeft ondanks contact met hem geen gevolg
Als dat lukte dan zijn de beloftes heel mooi maar worden niet nagekomen
Het blijkt dat als je iemand uit deze brache spreekt hij overal deze praktijken heeft gepleegd.
Ik hoop dat degene die mij om alle gegevens heeft gevraagd hiermee wat kan doen.
Als er meer personen zijn die verdere gegevens wil hebben laat dat dan horen
Het enige wat rest is aangifte doen.
Als iemand zijn adres heeft hoor ik dit graag.
Zijn zoon woont in Ulft.
Ook heeft hij familie in Roermond.
Hij is ook al gehoord door de politie ivm. bedreiging en het in elkaar laten slaan.
De volgende brief met leugens verstuurd hij
Met vriendelijke groet Geachte relatie
Op 20.07.2009 heb ik zoals u weet de VVG Groep overgenomen.De toenmalige bestuurder vroeg mij wegens gezondheidsproblemen het bestuur over te nemen.Tot dat tijdstip had ik alleen maar zijdelings contact met Dhr vd Gronden maar ik kende hem al ca 10 jaar.
Mij werd verteld en dit heb ik goedgelovig aan de hand van een paar aktes en verder uitgelegd door vd Gronden gedaan.
Volgens vd Gronden was het een gezond bedrijf met een verschil tussen crediteuren en debiteuren van ca € 11.000 welk bedrag zonder meer door vervolg opdrachten kon worden teruggebracht naar 0.Aangezien ik medelijden had en met een rechtspersoon,in dit geval de VVG groep verder wilde gaan ben ik toen met vd Gronden naar de kamer van koophandel gereden en heb mij als bestuurder in laten schrijven.Na verloop van tijd ben ik erachter gekomen waarom Dhr.vd Gronden van de VVG Groep af wilde en begrijp ik nu ook de haast waarmee dit door hem werd afgewikkeld.
Hier is sprake van niet correct afgewikkelde orders aanbetalingen die in geen relatie stonden met de begonnen werkzaamheden acceptatie van orders tegen een bedrag waarvoor het niet haalbaar was en dit alleen maar om mijns inziens geld binnen te krijgen.Verder heeft de Dhr. VVD Gronden iedere maand € 2500 uit het bedrijf getrokken voor gemaakte kosten en willens en wetens orders bij leveranciers ondergebracht om deze niet te betalen en met onwaarheden altijd iets op de afwikkeling van deze leveranciers aan te merken om alleen maar niet te hoeven betalen.
In plaats van vorderingen bleek de klant een claim in te dienen zowat openstond van
€ 8000.00 TGV de VVG in een keer een schuld van ca € 9000,00 bleek te zijn.
Zelf heb ik met veel klanten en leveranciers persoonlijk contact gezocht en alles geprobeerd de dingen te regelen.Door deze situatie ben ik persoonlijk meer als in de problemen gekomen zowel van lichamelijke aard als financieel.
Ik heb inmiddels contact gehad met de Politie Midden Gelderland en doe hiervan aangifte.Dit is niet bedoeld als een persoonlijke wraakactie en nog minder het versluieren van feiten maar hoofdzakelijk in eerste instantie de gedupeerden tot hun recht te laten komen maar ook mijzelf niet later te verwijten alles te hebben gedaan om de schuldigen aansprakelijk te stellen.
Een volledige medewerking en opening van zaken en wil ik u hierbij toezeggen en verzoek u bij vragen schriftelijk met mij contact op te nemen via het adres De Hucht 33 7041 JN s- Heerenberg.
Rob Rubens
Helaas is hij niet op dit adres, hij zal wel ergens uw geld aan het vergokken en verzuipen zijn
Als iemand zijn adres heeft hoor ik dit graag.
Zijn zoon woont in Ulft.
Ook heeft hij familie in Roermond.
Hij is ook al gehoord door de politie ivm. bedreiging en het in elkaar laten slaan.
De volgende brief met leugens verstuurd hij
Met vriendelijke groet Geachte relatie
Op 20.07.2009 heb ik zoals u weet de VVG Groep overgenomen.De toenmalige bestuurder vroeg mij wegens gezondheidsproblemen het bestuur over te nemen.Tot dat tijdstip had ik alleen maar zijdelings contact met Dhr vd Gronden maar ik kende hem al ca 10 jaar.
Mij werd verteld en dit heb ik goedgelovig aan de hand van een paar aktes en verder uitgelegd door vd Gronden gedaan.
Volgens vd Gronden was het een gezond bedrijf met een verschil tussen crediteuren en debiteuren van ca € 11.000 welk bedrag zonder meer door vervolg opdrachten kon worden teruggebracht naar 0.Aangezien ik medelijden had en met een rechtspersoon,in dit geval de VVG groep verder wilde gaan ben ik toen met vd Gronden naar de kamer van koophandel gereden en heb mij als bestuurder in laten schrijven.Na verloop van tijd ben ik erachter gekomen waarom Dhr.vd Gronden van de VVG Groep af wilde en begrijp ik nu ook de haast waarmee dit door hem werd afgewikkeld.
Hier is sprake van niet correct afgewikkelde orders aanbetalingen die in geen relatie stonden met de begonnen werkzaamheden acceptatie van orders tegen een bedrag waarvoor het niet haalbaar was en dit alleen maar om mijns inziens geld binnen te krijgen.Verder heeft de Dhr. VVD Gronden iedere maand € 2500 uit het bedrijf getrokken voor gemaakte kosten en willens en wetens orders bij leveranciers ondergebracht om deze niet te betalen en met onwaarheden altijd iets op de afwikkeling van deze leveranciers aan te merken om alleen maar niet te hoeven betalen.
In plaats van vorderingen bleek de klant een claim in te dienen zowat openstond van
€ 8000.00 TGV de VVG in een keer een schuld van ca € 9000,00 bleek te zijn.
Zelf heb ik met veel klanten en leveranciers persoonlijk contact gezocht en alles geprobeerd de dingen te regelen.Door deze situatie ben ik persoonlijk meer als in de problemen gekomen zowel van lichamelijke aard als financieel.
Ik heb inmiddels contact gehad met de Politie Midden Gelderland en doe hiervan aangifte.Dit is niet bedoeld als een persoonlijke wraakactie en nog minder het versluieren van feiten maar hoofdzakelijk in eerste instantie de gedupeerden tot hun recht te laten komen maar ook mijzelf niet later te verwijten alles te hebben gedaan om de schuldigen aansprakelijk te stellen.
Een volledige medewerking en opening van zaken en wil ik u hierbij toezeggen en verzoek u bij vragen schriftelijk met mij contact op te nemen via het adres De Hucht 33 7041 JN s- Heerenberg.
Rob Rubens
Helaas is hij niet op dit adres, hij zal wel ergens uw geld aan het vergokken en verzuipen zijn
Rob Rubens heeft bij de politie gezegd dat hij willens en wetens alle mensen heeft opgelicht. Dat hij toendertijd het bedrijf had overgenomen om er geld uit te halen omdat er veel ontevreden klanten waren. Rob ging al deze mensen langs en maakte een deal om het in orde te maken of af te maken. Dit geld heeft hij in eigen zak gestoken. Zonder enig schuldgevoel. Medeleven heeft hij nog nooit gehad. Hem interreseert alleen maar geld. Dat hij mensen ernstig gedupeerd heeft interrreseert hem niet. Hij vertelde rustig aan de mensen dat hij geen ******* was en alles in orde zou maken. Het is gewoon een *******.
Ik zie dat wij niet de enige "slachtoffers" zijn van de praktijken van dhr. Rubens. Rob heeft altijd wel een verhaal waarom hij zijn beloftes niet na komt. Een feit blijft dat hij geen goederen en/of werk levert voor het geld. Belooft vaak dat alles goed komt, maar daar blijft het dan bij. Wij hebben nog veel geld te goed van Rob, maar dit zullen wij wel nooit meer terug zien. Juridisch ligt het allemaal vrij moeilijk, aangezien Rob nergens op reageert als hem iets wordt toegezonden door de rechtbijstand en de aangifte bij politie heeft tot op heden ook nog niets gebracht. Ik hoop dat iedereen die slechte ervaring met dhr. Rubens heeft als nog aangifte doet, zodat het toch een "serieuse" zaak wordt voor de politie.
Bennie H.
Bennie H.
er word een faillissement aangevraagd dan kunnen alle bestuurders worden aangepakt. Deze mannen (heren kun je ze niet noemen) moeten dan verantwoording afleggen. Dan kunnen ze betalen tot hun dood en ik heb er helemaal geen medelijden mee. ze moeten zich schamen