LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laweto

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
op-lichters
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2008 22:02

Laweto

Ongelezen bericht door op-lichters »

wel goed voor een ieder om te weten
hij heeft heel wat inkomsten zo te zien , ook uit andere bedrijven.

ik ga hem wel aan pakken.
als er mensen zijn die dit ook willen.
kunnen we dit het best samen doen.
morgen heb ik een gesprek met een advocaat.



Handelsnaam KvK-nummerAdres VestigingLaweto 01117393 0000
Vledderstraat 1, 7941LC Meppel Hoofdvestiging
Laweto Alarmsystemen 01117393 0000
Vledderstraat 1, 7941LC Meppel Hoofdvestiging
Laweto Keukens 01117393 0000
Vledderstraat 1, 7941LC Meppel Hoofdvestiging
Laweto Kozijnen 01117393 0000
Vledderstraat 1, 7941LC Meppel Hoofdvestiging

edwingeijsen
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 mei 2008 10:37

Re: Laweto

Ongelezen bericht door edwingeijsen »

Graag zou ik willen helpen om die Bram eens goed aantepakken, ik hoop dat je contakt met mij opneemt, alvast bedankt, grtz ed

natasjaenmartijn
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mei 2008 09:33

Re: Laweto

Ongelezen bericht door natasjaenmartijn »

Helaas zijn wij ook ten prooi gevallen aan laweto, gelukkig zijn de kozijnen wel geplaatst maar door een ander bedrijf. die wilde alleen ook niet zoveel loslaten over laweto toen ging bij ons het lampje branden. We kunnen blijkbaar ook fluiten naar de horren.ook zouden wij graag willen helpen met het aanklagen van die van der Velde.

Natasja en Martijn

RoseSmit
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 mei 2008 17:09

Re: Laweto

Ongelezen bericht door RoseSmit »

Ik werd van de week gebeld door de aannemer die bij mij had ingemeten,of ik nog iets had gehoord van Laweto.... Ik had aanbetaald en ga er van uit dat ik het bedrag kwijt ben.Ben bij de politie langs geweest en kan alleen aangifte van oplichting doen als het tegen een persoon is.Heb gemaild naar een jurist met vragen,maar daar nog geen antwoord op gehad.Het is toch van de zotte dat je tegenwoordig eerst moet googlen voordat je met een bedrijf in zee gaat!Op-lichters ben jij al wat wijzer geworden?RoseSmit

Gesloten