Harold heeft midden in zijn huis een meterkast staan. Liander zou de meterkast verplaatsen, maar heeft dit uiteindelijk niet gedaan. Toch krijgt Harold een factuur en zweert Liander dat het werk voltooid is. Reden voor verslaggever Fons Hendriks om hier achteraan te gaan.
Maandag 20 januari om 20:30 in Radar bij AVROTROS op NPO 1.
Bekijk het fragment uit de uitzending: https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... ar-checkt/
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Liander stuurt factuur, maar lost probleem niet op
Re: Liander stuurt factuur, maar lost probleem niet op
Tja, Liander.....
Die weten in het geheel niet wat 'klantvriendelijk' en 'service' betekenen. En de medewerkers zijn in het geheel niet op de hoogte van de regels waar hun werkgever zich aan moet houden.
Die weten in het geheel niet wat 'klantvriendelijk' en 'service' betekenen. En de medewerkers zijn in het geheel niet op de hoogte van de regels waar hun werkgever zich aan moet houden.
-
- Berichten: 5921
- Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
- Locatie: Nederbelg!
Re: Liander stuurt factuur, maar lost probleem niet op
Jammer , leuke uitzending maar 1 ding vergeten ze;
Wat is dat geen 90 cent per minuut nummer, dan doe ik het maar;
Gewone tarief 8.00 uur tot 18.00 uur op werkdagen; 088 5426444
Via Whats App 24 uren 7 dagen ; 06 52 797 989.
Als je Fons op kosten Avro Tros laat bellen, en niet deze noemde..... jammer
Wat is dat geen 90 cent per minuut nummer, dan doe ik het maar;
Gewone tarief 8.00 uur tot 18.00 uur op werkdagen; 088 5426444
Via Whats App 24 uren 7 dagen ; 06 52 797 989.
Als je Fons op kosten Avro Tros laat bellen, en niet deze noemde..... jammer
16again
vindt dit leuk