LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mijn ervaring met de De Klus Koning Rotterdam Zuid
Mijn ervaring met de De Klus Koning Rotterdam Zuid
Omstreeks 19 juni van dit jaar leerde ik ik iemand op een chatbox kennen die zich klusser noemde en zei uit Breda te komen. Hij bood zich aan als klusser, zei alles te kunnen, en dat alles tegen goede prijzen. Aangezien er diverse klussen in en om mijn huis gedaan moesten worden sprak ik hem aan en hij zou de volgende dag bij me langs komen hetgeen ook gebeurd is. Hij heeft een lijst van uit te voeren werkzaamheden gemaakt en na berekening kwam hij uit op een bedrag van 1550 euro maar dat was dan ook een vriendenprijs en als ik een factuur wilde kwam er wel BTW bij. Hij verlangde wel een voorschot, hetgeen ik hem op dat moment niet kon geven. Dat was geen probleem, dan kwam hij wel op 23e terug en de week erop zou hij dan beginnen. Hij kwam inderdaad weer 23e en ik betaalde hem een voorschot. Hij belde meteen een ander om te vertellen dat hij later langs zou komen omdat hij het geld nu had. De volgende week brak aan maar geen klusser te bekennen. Dat klopte want hij had momenteel geen vrachtwagen. Zou volgende week worden. zo waren er elke keer excuses waarom hij niet was gekomen en inmiddels zijn we 3 maanden verder. Ik heb uiteraard mijn geld terug gevraagd maar hij beweerde dat de goederen die nodig waren in zijn loods stonden en dat hij kwam leveren. Ik was inmiddels naar de bewuste chatroom gegaan om anderen te waarschuwen voor deze man omdat ik me behoorlijk opgelicht voelde. Zodoende kwam ik met anderen in gesprek die hetzelfde hadden mee gemaakt en er werd mij verteld dat deze man uit Rotterdam kwam. Een ander stuurde mij een factuur met de naam van deze persoon erop (omdat ik een kwitantie van hem heb met zijn naam erop weet ik dat) en op de factuur staat dus als bedrijf de Klus Koning Rotterdam Zuid. Ook deze man had een voorschot betaald zoals vermeld op de factuur maar de werkzaamheden zijn ook bij hem nooit uitgevoerd. Deze koning stuurt mij nu smsjes dat hij met de politie komt omdat hij zich bedreigd voelt, nooit zwart werkt, mij uit maakt voor pedo en noem maar op. In kort; hij doet alles behalve het beloofde werk verrichten. In mijn ogen dus een echte oplichter. IK zal waarschijnlijk mijn geld wel kwijt zijn. Bij deze bent u gewaarschuwd.
Laatst gewijzigd door Radar op 09 sep 2015 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd
Re: Mijn ervaring met de De Klus Koning Rotterdam Zuid
ik zou zo veel mogelijk informatie neerzetten zoals welke chatbox dat was
-
Re: Mijn ervaring met de De Klus Koning Rotterdam Zuid
Hallo,
Deze kluskoning praat hij met een achterhoek dialect?
Groetjes
Deze kluskoning praat hij met een achterhoek dialect?
Groetjes