LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mogelijke dagvaardiging kunststof kozijnenfabrikant

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
anaesthesie
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 jul 2009 21:32

mogelijke dagvaardiging kunststof kozijnenfabrikant

Ongelezen bericht door anaesthesie »

hierbij roep ik mensen op die door colportage en malafide verkooptechnieken van kunsstof kozijnenfabrikanten door advocaten gedreigd zijn gedagvaardigd te worden door deze fabrieken en wat was de reden enhoe is dit afgelopen
ik ben namelijk bezig met onderzoek naar malafide bedrijven in eerdere forums bleken al aan heel veel zaken een luchtje te hangen
ik zou heel blij zijn met uw reaktie ben trouwens ook een particulier en zeker niet werkzaam voor een van de vele fabrieken bvd kees arts

simoontje1987
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 apr 2009 19:23

Re: mogelijke dagvaardiging kunststof kozijnenfabrikant

Ongelezen bericht door simoontje1987 »

hallo,

wij zijn dus inmiddels gedagvaard door het bedrijf zou je graag het verhaal willen mailen als dat mogelijk is mijn mail adres is:
[email protected]

mvgr simone

MartieB
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 nov 2008 14:43

Re: mogelijke dagvaardiging kunststof kozijnenfabrikant

Ongelezen bericht door MartieB »

Ja, wij hebben een zaak lopen. Zijn door die kerel gedagvaard omdat we van koop afzagen... Zaak loopt nog. Naar zaakje... Loopt niet lekker voor ons, gek genoeg, want de zaak is duidelijk: het zijn oplichters... maar goed, als je meer wilt weten kun je me mailen.

Gesloten