LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Niet naar Technisch bureau W. Janssen BV Den Haag
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 20 jun 2009 14:56
Niet naar Technisch bureau W. Janssen BV Den Haag
Niet deskundig, niet professioneel, niet sociaal en niet bekwaam... kortom: ga voor installatietechnische zaken absoluut niet naar dit bureau!
Re: Niet naar Technisch bureau W. Janssen BV Den Haag
Beste Quintin,
Dit kan natuurlijk zo niet, eerst even melden wat fout is gegaan. Anders geldt voor deze topicstart hetzelfde als dat je hebt geschreven over technisch bureau W. Janssen.
Dit kan natuurlijk zo niet, eerst even melden wat fout is gegaan. Anders geldt voor deze topicstart hetzelfde als dat je hebt geschreven over technisch bureau W. Janssen.
-
- Berichten: 851
- Lid geworden op: 14 okt 2003 22:11
Re: Niet naar Technisch bureau W. Janssen BV Den Haag
Om zonder enig argument een bedrijf in de grond te stampen is zeer ongepast!!
De naam van dit bedrijf ken ik en ik weet dat men al meer dan 70 jaar bestaat. Er kan natuurlijk altijd wat fout gaan bij het verwerken van een opdracht, maar dit zijn zaken waar een consument geen zicht op heeft en om dan een bedrijf zo negatief te bejegenen is op zijn zachtst gezegd verwerpelijk.
Kom eerst eens met argumenten, wat ging er fout en hoe was Uw houding tegenover de geleverde dienst.
Begint men gelijk met zwaar geschut als iets niet geheel volgens plan is uitgevoerd, dan kan ik mij de houding van W. Janssen heel goed voorstellen.
Kijk, een zaak heeft altijd 2 kanten en wil ik een oordeel kunnen vellen, dan is wel informatie van die twee kanten noodzakelijk.
Zelf ben ik ook ondernemer geweest en weet dat er dingen over ons de ronde hebben gedaan die totaal ongegrond waren, sterker nog wij hebben er alles aan gedaan om die kwestie op te lossen, maar de klant was daar blind voor en de problemen waren geheel buiten onze mogelijkheden ontstaan.
Vr. Gr. Hans.
De naam van dit bedrijf ken ik en ik weet dat men al meer dan 70 jaar bestaat. Er kan natuurlijk altijd wat fout gaan bij het verwerken van een opdracht, maar dit zijn zaken waar een consument geen zicht op heeft en om dan een bedrijf zo negatief te bejegenen is op zijn zachtst gezegd verwerpelijk.
Kom eerst eens met argumenten, wat ging er fout en hoe was Uw houding tegenover de geleverde dienst.
Begint men gelijk met zwaar geschut als iets niet geheel volgens plan is uitgevoerd, dan kan ik mij de houding van W. Janssen heel goed voorstellen.
Kijk, een zaak heeft altijd 2 kanten en wil ik een oordeel kunnen vellen, dan is wel informatie van die twee kanten noodzakelijk.
Zelf ben ik ook ondernemer geweest en weet dat er dingen over ons de ronde hebben gedaan die totaal ongegrond waren, sterker nog wij hebben er alles aan gedaan om die kwestie op te lossen, maar de klant was daar blind voor en de problemen waren geheel buiten onze mogelijkheden ontstaan.
Vr. Gr. Hans.