Mijn vraag :
Wie heeft er positieve ervaringen met Hegeman Bouw Vriezenveen?
of Ter Steege uit Rijssen
of Nijhuis uit Rijssen.
Ze hebben voor ons een huis gebouwd met zo enorm veel mankementen en nu zitten wij met de gebakken peren.
Ik wacht uw reactie af.
Ik ben benieuwd of er ook positieve reacties komen.
gegroet..
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NijHegeSteege Bouw v.o.f.( hegeman, ter Steege, Nijhuis)
-
Re: NijHegeSteege Bouw v.o.f.( hegeman, ter Steege, Nijhuis)
ook wij hebben een huis gekocht die door nijhuis is gebouwd.
uitermate ontevreden over deze aannemer.
vele klachten die niet worden opgelost.
oa niet reageren op klachten
afspraken niet nakomen
klachten afschuiven
klachten afwimpelen
klachten voor een schijntje af willen kopen met een geldbedrag die niet in verhouding staat.
leugenachtig gedrag
onjuiste voorstelling van zaken geven
kortom onbetrouwbaar
etc etc
om een reactie van ze te verkrijgen dien je alles aangetekend en per fax te versturen.
zit thans in diverse klachtenprocedures verwikkelt met ze.
mijn inziens is hun werkwijze erop gericht om je aan het lijntje te houden net zolang tot je genoegen neemt met een fooi.
een slechte aannemer en zal hier zeker geen zaken meer mee doen in de toekomst.
uitermate ontevreden over deze aannemer.
vele klachten die niet worden opgelost.
oa niet reageren op klachten
afspraken niet nakomen
klachten afschuiven
klachten afwimpelen
klachten voor een schijntje af willen kopen met een geldbedrag die niet in verhouding staat.
leugenachtig gedrag
onjuiste voorstelling van zaken geven
kortom onbetrouwbaar
etc etc
om een reactie van ze te verkrijgen dien je alles aangetekend en per fax te versturen.
zit thans in diverse klachtenprocedures verwikkelt met ze.
mijn inziens is hun werkwijze erop gericht om je aan het lijntje te houden net zolang tot je genoegen neemt met een fooi.
een slechte aannemer en zal hier zeker geen zaken meer mee doen in de toekomst.
Ook ons huis is gebouwd door Nijhuis (vestiging in Apeldoorn). Drama ten top! Heel herkenbaar wat er allemaal geschreven is. Ook wij zijn voorgelogen, verantwoordelijkheid wordt afgeschoven, ze reageren niet op klachten, laten duidelijk doorschemeren dat ze je maar een zeur vinden als je iets aangeeft etc. Voor ons nooit meer een huis van Nijhuis...
Ook wij hebben een nieuwbouwhuis gekocht , welke door Nijhuis is gebouw.
Afgezien van de slechte opleveringsstaat van het huis, is de klachten afhandeling ronduit schandalig.
Ik kan mij dan ook 100% vinden in de bovengenoemde klachten en raad iedereen aan geen huis te kopen welke door Nijhuis is gebouwd.
Afgezien van de slechte opleveringsstaat van het huis, is de klachten afhandeling ronduit schandalig.
Ik kan mij dan ook 100% vinden in de bovengenoemde klachten en raad iedereen aan geen huis te kopen welke door Nijhuis is gebouwd.