LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] offerte of eindrekening

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
jacqueline uenk

offerte of eindrekening

Ongelezen bericht door jacqueline uenk »

wij hebben in okt 2009 twee offertes getekend, eentje voor kunststof ramen en eentje voor keralite daklijsten,de ramen zijn in dec 2009 geplaatst, de lijsten worden waarschijnlijk dit voor jaar april 2011 gerealiseerd.

nu mijn vraag: de offerte zijn ze vanuit gegaan van 19% BTW, maar sinds juli 2010 is de BTW op arbeidsloon 6% geworden, wat is nu geldig de getekende offerte van 2009 van zo ongeveer 10,000 euro alles inclusief( de hele klus ) , of de rekening die aan het eind komt.???..graag hoor ik wat onze rechten zijn , voor ik deze klus afspreek...

kweenie

Re: offerte of eindrekening

Ongelezen bericht door kweenie »

Een aanpassing in de btw moet gewoon aan jullie worden doorberekend.

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

Het bedrijf moet de geldende btw afdragen, en dit is 6 %.
Dus jou offerte is zeker gesplitst in bouwsom + 19 % BTW, dus kan je zelf uitrekenen, hoeveel je met 6 % moet betalen.
Waarom neem je niet contact op met het bedrijf, en laat je offerte schriftelijk veranderen met het nu geldende BTW Tarief, dan heb je het wart op wit!

Stephan1979

Ongelezen bericht door Stephan1979 »

Het verlaagde btw-tarief is van toepassing als de werkzaamheden zijn afgerond op of na 1 oktober 2010 en vóór 1 juli 2011.

Gesloten