LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Olyslager glazenwassers

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Alex29

Olyslager glazenwassers

Ongelezen bericht door Alex29 »

hoi beste lezers

ik heb ooit is door deze mensen mijn ramen laten wassen kwam er een vies stinkent mannetje zich melden rene genaamd hij stonk een uur in de wind en hij heeft erg slecht mijn ramen gewassen streepen zaten er nog op hij was bakant 6 uur bezig met een appartementje van circa 5 ramen

waardeloos hij was erg sagereinig en leverde slecht werk en moest hem betalen 6 uur circa 120 euro per uur ga nooit met deze vent in zee bah bah

groet

berndv

Re: Olyslager glazenwassers

Ongelezen bericht door berndv »

Alex29 schreef:moest hem betalen 6 uur circa 120 euro per uur
Ja, jij bent geloofwaardig dat je even 720 euro betaalt om 5 ramen van je flat te laten wassen?

prem

Ongelezen bericht door prem »

wel jamma da da is gebeurt hat je nie van tefore prijs kenne vragen want 120 euro per uur is veel voor circa 5 ramen en dan is rene nog stinkent man ook.

encore

Ongelezen bericht door encore »

ik hoop dattie voor die 720 euri zelf naar boven moest klimmen via de gevel en dan als een boomklever je ramen kon schoonlikken? Dat verklaart wel waarom de strepen er nog op zitten... :mrgreen:

Alex29

Ongelezen bericht door Alex29 »

lol dacht je dat ik betaald heb of wa

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Alex29 schreef:lol dacht je dat ik betaald heb of wa
Lekkere consument ben je dan. Iemand werk uit laten voeren, vooraf geen prijs afspreken en als dan de rekening komt betaal je die niet omdat je die te hoog vind.

Gesloten