LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oudenalder Sloopwerken slechte stucadoor
Oudenalder Sloopwerken slechte stucadoor
Ik ben zeer ontevreden over het werk van de heren Oudenalder van Oudenalder sloopwerken. Ze hebben het werk zeer slordig gedaan. De muren die gestuct zijn zien er nu nog onregelmatiger uit dan voor het stucen. twee muren zijn ze vergeten. Ik heb tot 4 maal toe een afspraak gemaakt om het werk af te maken en te repareren maar hierbij zijn ze telkens niet komen opdagen. Ik heb alles door een ander moeten laten repareren. Ik moet erg veel moeite doen om mijn geld terug te krijgen. Ga niet met deze mensen in zee.
Re: Oudenalder Sloopwerken slechte stucadoor
Wie vraagt dan ook een sloper om de muren te stucadoren?
Re: Oudenalder Sloopwerken slechte stucadoor
Nou slopen kan die l*l ook niet!
De muuropening zat op de verkeerde plek en was niet haaks het muurtje was waarschijnlijk door zijn bliinde achterlijke peuterneefje gemetseld en hetgene wat gesloopt moest worden was zo slordig weggebikt dat mijn vriend er nog twee dagen mee bezig is geweest om het enigsinds glad te krijgen!
Ohhh en het puin heeft ie niet afgevoerd maar verstopt onder het raam!
Zielig figuur is het doodtrappen niet waard en zijn geld ook niet!
Oudenalder is een loser!
De muuropening zat op de verkeerde plek en was niet haaks het muurtje was waarschijnlijk door zijn bliinde achterlijke peuterneefje gemetseld en hetgene wat gesloopt moest worden was zo slordig weggebikt dat mijn vriend er nog twee dagen mee bezig is geweest om het enigsinds glad te krijgen!
Ohhh en het puin heeft ie niet afgevoerd maar verstopt onder het raam!
Zielig figuur is het doodtrappen niet waard en zijn geld ook niet!
Oudenalder is een loser!