Augustus 2007 hebben wij over de hele bovenverdieping rolluiken laten plaatsen. In juni 2008 kwam bij ons de schilder voor de buitenboel, hij vroeg of wij het douche raam helemaal open wilde zetten. Helaas moesten wij constateren dat dit niet ging, als wij het raam helemaal open zetten dan stoot deze op de gelijder van de rolluik, en hoor je het kraken.
Wij hebben dit helaas nog niet eerder geconstateerd omdat het douche raam nogal groot is met een afmeting van 120/60 staat deze meestal op een kier. Gelukkig viel nog net de rolluik in de garantie, dus wij hebben de firma op de hoogte gesteld, deze zijn ook komen kijken en ze gaven inderdaad toe dat dit rolluik te krap was opgemeten.
Ze hebben de nieuwe maten meegenomen en we zouden er nog iets van horen, ja en helaas we hoorde niets, dus hebben 3 keer zelf contact opgenomen iedere keer was er iets anders dan was de baas er niet, dan waren de papieren kwijt, en nu de laatste keer kwam er eindelijk weer iemand langs. De meneer vond het onzin om een nieuw luik in te meten want mijn raam kan toch open, tuurlijk kan mijn raam open maar niet op de verste stand, de schilder kan er niet bij aan de buitenkant en mocht ik het raam een keer open doen wat dan als inderdaad mijn geleider breekt het kraakt helemaal als je het raam open doet. We hebben nu een brief ontvangen waarin staat,
Betreft Rolluik,
Hierbij willen wij even reageren naar aanleiding van uw klacht dat het raam niet meer open gaat door rolluik.
Op vrijdag 10 okt 2008, zijn wij langs geweest en hebben gezien dat uw raam wel open gaat. Daarom kunnen wij niks aan het raam of rolluik vermaken.
Wel kunnen wij u de optie aanbieden, om bij schilderwerkzaamheden het rolluik kostenloos te demonteren.
Natuurlijk gaat mijn raam open maar niet op de verste stand, omdat het ding te krap is geplaatst.En geven ze nou zelf al niet aan dat het niet goed is door aan te bieden om het rolluik te demonteren mocht de schilder weer komen. Ze gaan er gewoon vanuit het raam staat toch nooit helemaal open.
Wat moeten wij hier nu mee????
Naar boven
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Probleem met firma fout gemeten rolluik
-
Re: Probleem met firma fout gemeten rolluik
Wellicht kan je de naam van de firma neer zetten om te voorkomen dat anderen ook problemen krijgen?
Re: Probleem met firma fout gemeten rolluik
Ik wilde het eigenlijk niet doen maar waarom ook niet het is zonneweringsbedrijf Wullems. Ze behandelen ons ook niet netjes we wten ook echt niet wat we hiermee aanmoeten.