Problemen met ATAG cv i36C

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Hermanes

Re: Problemen met ATAG cv i36C

Ongelezen bericht door Hermanes »

In 2019 nieuwe cv ketel atag i36ec gekocht.
In de jaren dat we deze nu gebruiken niets dan narigheid.
eerst de atag one die problemen geeft en niet doet wat er verwacht wordt, deze vervangen door chormotherm touch, ook deze geeft problemen.
Ook de 3weg klep en het expansievat is al vaker vervangen .
Zeer ontevreden over deze ATAG ketel.
Had de indruk dat dit uitstekende cv ketels waren, maar voor mij nooit meer ATAG
Krijg de indruk dat de installateur het ook niet meer weet

wavemaster

Re: Problemen met ATAG cv i36C

Ongelezen bericht door wavemaster »

gerrit#123 schreef:
13 okt 2023 12:45
Hier ook soortgelijke issues met de Atag I36 gehad. Dit type ketel wordt ook in de verhuur gebruikt en iemand die daar werkt gaf me de volgende tip: plaats deze unit ipv de huidige 3 wegklep motor en cartridge: s4968500.

Atag plaatst deze unit ook in ketels vanaf 2019 (in de fabriek)

motor is van aanzienlijk betere kwaliteit dan 't speelgoed dat er eerst op zat, omdat de motor niet op de standaard cartridge past moet ook deze vervangen worden.

hij gaf aan dat verhuurbedrijven niet zitten te wachten om telkens uit te rukken om de ketels bij klanten aan de gang te houden dus is deze oplossing in samenwerking met Atag bedacht.

wat trouwens ook ik ook al vervangen heb is de accu in de ONE thermostaat die zichtbaar bol is geworden.

nieuwe accu was moeilijk te verkrijgen in 2019 maar daar heeft mijn vriend van 't verhuurbedrijf me mee geholpen.

doe er je voordeel mee

Gerrit
Super Bedankt Gerrit! Dit is de oplossing totaal andere lengte 3wegklep maar het past, meer water flow zo te voelen. zowel verwarming beter als warm water!

Plaats reactie