LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] rectificatie
-
rectificatie
rectificatie
Laatst gewijzigd door Gerda Kleine op 04 nov 2008 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: rectificatie
Fa Reeman is alleen maar op gang te krijgen door inschakeling van een advocaat. Zelf gaat je dat niet lukken. Ze hebben daar een rug van teflon, daar glijdt alles vanaf.
-
rectificatie
Laatst gewijzigd door Gerda Kleine op 04 nov 2008 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ja, ook ik ben belazerd door Reeman, advocaat is de enige oplossing, anders redt je het niet.
Helaas is mij ook ter ore gekomen dat jullie Ja jullie Mevr en Mr Kleine de Firma REEMAN hebben laten boeten voor de zogenaamde schade waar ze nu voor moeten betalen en flink ook, jullie staan zelfs in de buurt bekend als ( denk maar eens na ) dat jullie geen onderlinge oplossingen hebben getroffen is ronduit belachelijk, helaas bij mij en velen in SPIJKENISSE en omstreken heeft REEMAN een Zééeéér goede naam opgebouwd na 15 jaar bestaan.
Laten die klanten ook maar eens van zich horen en welk familielid is weer belazerd, zeker een vriendje of zo.
Laster is iets wat je hier niet moet doen na een opgelost geschil, lager dan dit kunnen jullie niet zinken.
Er kan altijd iets gebeuren maar los het dan ook op net als bij jullie heeft REEMAN het goed opgelost, wat een pure laster,ik denk dat jullie hier meer van gaan horen.
Een zéééééér tevreden klant.............................................
Laten die klanten ook maar eens van zich horen en welk familielid is weer belazerd, zeker een vriendje of zo.
Laster is iets wat je hier niet moet doen na een opgelost geschil, lager dan dit kunnen jullie niet zinken.
Er kan altijd iets gebeuren maar los het dan ook op net als bij jullie heeft REEMAN het goed opgelost, wat een pure laster,ik denk dat jullie hier meer van gaan horen.
Een zéééééér tevreden klant.............................................